کانون پرورش فکری نقش مهمی در تربیت نسل جدید دارد
کد خبر: 4205476
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
مدیرکل پست لرستان:

کانون پرورش فکری نقش مهمی در تربیت نسل جدید دارد

ابراهیم علی‌پناهی با اشاره به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل جدید جامعه، گفت: مراکز کانون پرورش فکری محل مطمئن و مناسبی هستند که اولیا می‌توانند با اطمینان خاطر تربیت فرزندان خود را  به آن واگذار کنند.

دیدار مدیران کانون پرورش فکری و اداره پست لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان امروز، ۲۴ اسفند با ابراهیم علی‌پناهی، مدیر کل پست لرستان دیدار کرد.

در این نشست همکاری و تعامل بین دو دستگاه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه نکته نظرات خود را در راستای مسائل فرهنگی بیان کردند.

ابراهیم علی‌پناهی، مدیرکل پست لرستان در این نشست با اشاره به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل جدید جامعه، گفت: مراکز کانون پرورش فکری محل مطمئن و مناسبی هستند که اولیا می‌توانند با اطمینان خاطر تربیت فرزندان خود را  به آن واگذار کنند.

وی افزود: اتحادیه جهانی هر ساله به منظور ترویج فرهنگ نگارش و نامه‌نگاری مسابقه‌ای با موضوعی خاص را در بین رده سنی نوجوانان ۹ تا ۱۱ ساله برگزار می‌کند و با توجه به روزهای پایانی سال انتظار داریم که همکاران کانون همکاری لازم را داشته باشند.

علی‌پناهی تمبر را سفیری مناسب برای حفظ رویدادها و مناسبت‌ها در زمان‌های مختلف دانست که با گذشت زمان حفظ خواهد شد و بر اهمیت آن  در ماندگار کردن وقایع تأکید کرد.

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر استان ارائه می‌دهند.

وی افزود: جامعه هدف کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال هستند و بیش از ۶۳ فعالیت فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری اجرا می‌شود و یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون ترویج فرهنگ کتابخوانی است که کودکان و نوجوانان با مراجعه به مرکز ثابت کتاب‌های مورد علاقه‌شان را امانت می‌گیرند.

داوری با بیان اینکه در سال‌های گذشته تعامل خوبی با اداره پست داشته‌ایم و اجرای برنامه‌های مشترک می‌تواند نمود بیشتری در جامعه داشته باشد، گفت: کانون پرورش فکری آمادگی آن را دارد تا در مسابقات مختلفی که از سوی پست برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشد.

این نشست با بیان نظرات و پیشنهادهای شرکت‌کنندگان در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک بین دو دستگاه به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha