برگزاری محفل جزء خوانی قرآن در حسینیه امام(ره) همدان
کد خبر: 4205515
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۷

برگزاری محفل جزء خوانی قرآن در حسینیه امام(ره) همدان

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدان گفت: محفل جزء خوانی روزانه قرآن هر روز ساعت 16 در محل حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار و از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

جواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدانجواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با  ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی به همت شورای قرآن استان و با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی استان در حال برگزاری است.

وی به برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم به صورت روزانه در استان اشاره کرد و افزود: جزءخوانی روزانه قرآن کریم با تلاوت هر روز یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته و حافظان ممتاز به همراه سخنرانی و ارائه مفاهیم طرح  زندگی با آیه‌ها به همراه قرعه‌کشی روزانه و اهدای جوایز به برگزیدگان در استان در حال انجام است.

سعیدی با بیان اینکه این برنامه طبق مصوبات شورای قرآن استان با همکاری مجموعه‌های قرآنی هر روز ساعت 16 در محل حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار و از شبکه استانی همدان پخش می‌شود، تصریح کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان مؤسسات و خانه‌های قرآن و سایر تشکل‌های قرآنی استان نیز برنامه‌های قرآنی خود را دارند.

وی با اشاره به طرح ملی زندگی با آیه‌ها گفت: در این طرح برای مخاطبان کودک و نوجوان نیز برنامه‌های قرآنی  را داریم.

برگزاری نکوداشت مرحوم مسکین و استاد مسگریان

سعیدی در ادامه به چهارمین آیین تجلیل از فعالان و چهره‌های قرآنی همدان اشاره کرد و افزود: این برنامه بزرگ قرآنی تجلیل از چهره‌های قرآنی استان  و نکوداشت  دو چهره قرآنی استان مرحوم محمد رحیم مسکین و حاج محمد علی مسگریان است.

وی با بیان اینکه این برنامه قرآنی  16 فروردين ماه و با حضور بیش از 800 نفر از  فعالان و چهره‌های قرآنی استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این آیین که با برنامه‌های مختلف همراه است، از 25 چهره منتخب قرآنی استان همدان شامل حافظان، قاریان  معلمان، مدرسان هنرمندان، خیرین قرآنی، خانواده معظم شهدا، مفسرین و... تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha