اجرای طرح «حافظ شو» در البرز
کد خبر: 4205899
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

اجرای طرح «حافظ شو» در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز از اجرای طرح «حافظ شو» در این استان خبر داد و گفت: این طرح با محوریت تثبیت و استمرار حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان حافظ قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

اجرای طرح «حافظ شو»

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح حافظ شو در این استان خبر داد و گفت: این طرح با محوریت تثبیت و استمرار حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان حافظ قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از جمله استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح با اعطای گواهی‌نامه معتبر و اهدای جوایز به قید قرعه همراه است و دانشجویانی که حداقل نیم جزء از قرآن کریم را حفظ باشند می‌توانند در آن شرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: دانشجویان پس از ورود به صفحه ثبت‌نام و تکمیل شناسنامه حفظ خود، منتظر تماس پشتیبان طرح حفظ خواهند بود که هر هفته به فراخور زمان‌های تعیین شده حداکثر دو بار با ایشان تماس برقرار شده و برنامه حفظ ارائه شده و حفظ و مرور از آنها سؤال خواهد شد.

تک‌فلاح تصریح کرد: در این طرح، دانشجویانی که بیش از ۱۵ جزء از قرآن کریم را حفظ باشند می‌توانند اعلام آمادگی کنند تا پس از شرکت در دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری به‌عنوان پشتیبان در این طرح همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام در طرح حافظ شو در لینک https://hafezsho.yek.link/ فراهم شده است، گفت: تعدادی از اساتید حفظ قرآن کریم کشور به‌عنوان پشتیبان‌های اصلی طرح، راهنمایی و هدایت پشتیبان‌ها و حفاظ عزیز را بر عهده دارند.

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیح داد: پس از تعیین سطح هر یک از حفاظ و متناسب با پیشرفت آنان، مزایای گسترده‌ای همچون جوایز نقدی در ازای هر جزء حفظ، رایگان‌شدن تسهیلات رفاهی دانشجویی برای مدت مشخص، سفرهای زیارتی و تفریحی و جوایز غیرنقدی در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی کامل صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام
captcha