شانزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن در محی‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4207176
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

شانزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن در محی‌آباد برگزار می‌شود

شانزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن در محی‌آباد از سوی مؤسسه قرآنی غدیر، ویژه آقایان در رشته‌های قرائت، اذان و ترتیل برگزار می‌شود.

شانزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن در محی‌آبادبه گزارش ایکنا از کرمان، شانزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن، از سوی مؤسسه قرآنی غدیر محی‌آباد و با همکاری شهرداری، ویژه آقایان در رشته‌های قرائت، اذان و ترتیل در دو بخش زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال و رشته حفظ جزء ۳۰ ویژه متسابقین زیر ۱۶ سال، روز پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه (۲۴ ماه مبارک رمضان) از ساعت ۱۵ تا زمان اذان مغرب در مسجد جامع محی‌آباد برگزار می‌شود.

منابع شرکت در این مسابقه در رشته‌ اذان، تقلید از یکی از مؤذنین مشهور، در رشته قرائت، تقلید سه دقیقه از تلاوت یکی از اساتید قرائت مصری و در رشته ترتیل، تقلید یکی از سوره‌های صف، جمعه و منافقون از تلاوت ترتیل یکی از قاریان منشاوی، پرهیزکار، مشاری ‌العفاسی و یا محمد ایوب است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه (۲۲ ماه مبارک رمضان) فرصت دارند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌توان در گروه مسابقه به آدرس https://eitaa.com/joinchat/2568422127C18197b76b7 در پیام‌رسان ایتا عضو شد و یا با شماره ۰۹۳۶۵۷۶۰۶۶۱ تماس گرفت.

انتهای پیام
captcha