اجتماع بانوان شهرکردی در همایش «زن، استقامت، آزادگی» + عکس
کد خبر: 4208480
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۳

اجتماع بانوان شهرکردی در همایش «زن، استقامت، آزادگی» + عکس

همایش «زن، استقامت، آزادگی» با هدف همدردی و حمایت از کودکان و بانوان مظلوم غزه، عصر روز گذشته ۱۵ فروردین‌ماه با حضور یک‌هزار نفر از بانوان در شهرکرد برگزار شد.

اجتماع بانوان در حمایت از غزه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، همایش «زن، استقامت، آزادگی» با هدف همدردی و حمایت از کودکان و بانوان مظلوم غزه عصر روز گذشته ۱۵ فروردین‌ماه با حضور یک‌هزار نفر از بانوان استان در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در این همایش ضمن تسلیت شهادت جمعی از سرداران مدافعان حرم در کنسولگری ایران در سوریه و شهید محمدرضا زاهدی و همرزمان ایشان، اظهار کرد: از شما و تمام مردم استان که با شهدا و مردم مظلوم غزه همنوایی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: اگر عملیات طوفان الاقصی شکل نمی‌گرفت، بعضی از کوردلان دنیای استکبار باور داشتند که مردم دنیا متوجه جنایت کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نمی‌شدند.

اکبری با یادآوری افزایش شمار شهیدان فلسطینی در نوار غزه با توجه به فشارهای روزافزون رژیم صهیونیستی، گفت: جوانان فلسطینی با الگوگیری از شهیدان ما در دفاع مقدس، حمله‌ای را تحت عنوان طوفان الاقصی شکل دادند که رهبر معظم انقلاب آن را «غیرقابل ترمیم» برای رژیم صهیونیستی نام بردند.

وی افزود: اگر سرداران شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله شهید سلیمانی و شهید زاهدی در دورترین مناطق برای تقویت جبهه مقاومت حضور پیدا نمی‌کردند، چه بسا به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز ما بایستی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با گروه‌های تکفیری و اسرائیل و آمریکا می‌جنگیدیم.

سردار اکبری گفت: سردار زاهدی جزو مؤسسان تیپ حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری بود، ایشان از ابتدای تأسیس این تیپ در سال ۱۳۶۱ در نامگذاری این تیپ نقش داشته و فرماندهی این تیپ را برای سالیانی نیز بر عهده داشته است.

وی در پاسخ به سوال مطرح شده درباره مدت فرماندهی سردار شهید زاهدی در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری، گفت: سردار زاهدی از ابتدا تا انتها فرمانده تیپ قمر بنی هاشم بوده است، ایشان نه تنها در مدت فرماندهی در این تیپ، بلکه حتی پس از اتهام مدت فرماندهی در این تیپ، در تیپ‌های دیگر یاور و یاری دهنده تیپ قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری بوده است. 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان افزود: سرداران و فرماندهان تأثیرگذار و مطرح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه مورد جاسوسی و بررسی رژیم صهیونیستی بوده است تا بتوانند در فرصت مقتضی ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

سردار اکبری گفت: به دنبال آن هستیم که در روزهای آینده که تشییع این شهید در کشور برگزار می‌شود، بتوانیم برای بار دیگر از حضور شهدا در استان بهره‌مند شویم.

وی در پایان، اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را مهم دانست و تصریح کرد: ما با حضور خودمان در راهپیمایی روز قدس می‌توانیم مانند دوران گذشته اما باشکوه‌تر از همیشه از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت و پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام
captcha