استاد پیشکسوت دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت
کد خبر: 4208665
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

استاد پیشکسوت دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت

دکتر ماندنی مواساتیان، از استادان پیشکسوت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت.

دکتر ماندنی مواساتیان، استاد پیشکسوت دانشکده الهیاتبه گزارش ایکنا از خوزستان، دکتر ماندنی مواساتیان، از استادان پیشکسوت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت. پیکر این مرحوم، روز گذشته 16 فروردین در آستان مقدس علی بن مهزیار اهواز تشییع و خاکسپاری شد. 

علی‌محمد آخوند علی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی به این مناسبت نوشت:

با کمال تاسف با خبر شدم جناب دکتر ماندنی مواساتیان استاد فاضل و پیشکسوت بازنشسته دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه در لیالی قدر و ایام  مرتبط به شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام دعوت حق را لبیک و در جوار رحمت بی‌منتهای الهی ماوا گزیده‌اند.

آن زنده یاد در هنگامه‌ی فعالیت‌های علمی و دانشگاهی در کسوت معلمی خوشنام و فرهیخته با پرورش دانشجویان و شاگردان بسیار و تالیف آثار علمی برای همه دانشگاهیان چهره‌ای شناخته شده، با صفا، فروتن و وارسته بود. این دانشور توانا همه عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلای دانش حقوق خصوصی و معارف اسلامی مصروف که نتیجه آن به یقین ذخیره‌ای ماندگار در این دنیا و باقیات صالحات نیک آن برای عالم باقی خواهد بود. اینجانب با ابراز تاسف از  این ضایعه، مراتب تسلیت خود را به خانواده داغدار و سوگوار ایشان استادان و دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ابراز داشته، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای همه بازماندگان و منسوبان ارجمند آن فقید سعید از درگاه پروردگار رحمان مسئلت می‌کنم.   

انتهای پیام
captcha