برپایی نشست‌های تربیت فلسفی کودکان در نمایشگاه قرآن کرمانشاه
کد خبر: 4209256
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

برپایی نشست‌های تربیت فلسفی کودکان در نمایشگاه قرآن کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در بخش‌های مختلف چهاردهمین نمایشگاه قرآن این مجموعه مشغول به فعالیت است، بیان کرد: این کانون براساس وظیفه و مأموریت ذاتی که در خصوص پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان برعهده دارد، در بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن استان فعالیت می‌کند.

محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا، محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با حضور در غرفه ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآن استان، اظهار کرد: این کانون براساس وظیفه و مأموریت ذاتی که در خصوص پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان برعهده دارد در بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن استان حضور و فعالیت دارد.

وی افزود: غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ورودی نمایشگاه با استقبال بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته و این امر به سبب تلاش همکاران این مجموعه همچنین اجرای برنامه‌های متفاوت بوده است.

خیاط‌زنجانی با اشاره به اینکه غرفه کانون پرورش فکری همانند سال‌های گذشته میزبان کودکان و نوجوانان است، گفت: در این دوره از فعالیت‌های فرهنگی کانون در چهاردهمین نمایشگاه قرآنی استان با فعالیت‌های مختلف دینی و قرآنی که شامل قصه‌گویی نمایشی و کلاسیک و برنامه‌های مختلف با موضوعات قرآنی است میزبان کودکان و نوجوانان بودیم همچنین کار جدیدی که در این دوره از نمایشگاه‌های قرآنی استان بدان پرداخته شد برپایی نشست‌های تربیت فلسفی کودکان بود که با استقبال خوبی مواجه بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر بخش‌های فعال در نمایشگاه قرآن کرمانشاه میز روان‌شناسی تربیت کودک و نوجوان و کارگاه‌های فرهنگی هنری کودکان است که تا آخرین روز برپایی این نمایشگاه به ارائه خدمات مشغول خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: امسال در چهاردهمین دوره از نمایشگاه‌های قرآنی استان در غرفه‌های برپا شده این کانون به معرفی دستاورد‌های قرآنی ادارات و سازمان‌های استان در بخش‌های مختلف پرداخت که امیدواریم مورد توجه و قبول قرار گرفته شده باشد.

انتهای پیام
captcha