برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان به مناسبت هفته «هنر انقلاب» اعلام شد
کد خبر: 4209706
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان به مناسبت هفته «هنر انقلاب» اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با اشاره به ظرفیت خوب استان در حوزه کودک و نوجوان بر لزوم استفاده دستگاه‌ها از این ظرفیت تأکید کرد و گفت: به‌مناسبت هفته هنر انقلاب برنامه‌های مختلفی از جمله شخصیت شهید مرتضی آوینی، شهدای هنرمند لرستان، قصه‌گویی، ایستگاه‌های نقاشی و ادبی در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار می‎شود.

نشست مدیرکل کانون لرستان با رئیس حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، امروز، 21 فروردین‌ماه با سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری استان لرستان دیدار کرد.

داوری در این نشست گفت: اجرای برنامه‌های مشترک بین نهادهای فرهنگی تأثیر و نمود بیشتری در جامعه دارد و معرفی هنرمندان و آثارشان یکی از نکات مهم در معرفی هنر انقلابی است.

وی اضافه کرد: استان لرستان در حوزه کودک و نوجوان ظرفیت‌های خوبی دارد و نهادهای فرهنگی باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این هنرمندان حضور بیشتری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در جامعه داشته باشند.

داوری بر تعامل بیشتر بین کانون پرورش فکری و حوزه هنری تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعات هنرمندان استان، معرفی هنرمند شاخص، تولید و رونمایی از کتاب با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده باید در طول سال و مناسبت‌های مختلف برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان برنامه‌های مختلفی در حال اجراست که می‌توان به معرفی شخصیت شهید مرتضی آوینی، شهدای هنرمند لرستان، قصه‌گویی، ایستگاه‌های نقاشی و ادبی و... اشاره کرد.

در بخشی از این نشست سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان درباره اجرای برنامه‌های مشترک دو دستگاه مطالبی را بیان کرد و گفت: مسئولیت این هفته برعهده حوزه هنری است و در این هفته با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری استان لرستان از دو کتاب شعر در حوزه کودک و نوجوانان رونمایی خواهیم کرد.

وی بر حمایت بیشتر از هنرمندان تأکید کرد و افزود: دعوت از هنرمندان استانی و برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربیات از جمله فعالیت‌هایی است که باعث جذب و حضور هنرمندان در نهادهای فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام
captcha