استقبال مردم کردستان از اجرای طرح «نور»
کد خبر: 4211234
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

استقبال مردم کردستان از اجرای طرح «نور»

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به استقبال مردم استان از اجرای طرح نور گفت: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مردم استان کردستان از اجرای طرح نور برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه استقبال کرده‌اند.

اجرای موفق طرح نور در کردستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، 30 فروردین‌ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان پیوست فرهنگی تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را آماده کرده و آن را در اختیار ادارات و ارگان‌های استان قرار خواهد داد.

وی افزود: در حوزه فرهنگ چه در سطح استان و چه در سطح کشور چالش‌هایی داریم و متأسفانه جلساتی هم که با عنوان شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود در حد طرح نظریه و شعار است و خروجی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از فرهنگ به‌عنوان دغدغه مهم مقام معظم رهبری نام برد و بیان کرد: اما متأسفانه مدیران در این خصوص دغدغه‌ای ندارند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که در آن هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد، افزود: عظمت این عملیات را تمام جهان درک کردند، اما به‌دلیل نبود پیوست رسانه‌ای این عظمت در داخل کشور توسط مردم آنچنان شاید و باید درک نشد و مردم گاهاً مغموم رسانه‌های ضد انقلاب شدند.

حسینی از همکاری طلایه‌داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با سفیران معاونت اجتماعی سپاه بیت‌المقدس و نیروهای انتظامی استان در اجرای طرح «نور» خبر داد و افزود: طرح نور برگرفته از آیات ۳۰ و ۳۱ سوره نور در قرآن کریم است که به صراحت تکلیف حجاب را مشخص کرده است.

وی با اشاره به استقبال مردم استان از اجرای طرح نور تأکید کرد: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مردم استان کردستان از اجرای طرح نور برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه استقبال کرده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: حضور مسئولان بین مردم در تحقق شعار سال بسیار اثرگذار است و متأسفانه خیلی از مسئولان ما ارتباط مؤثری با مردم ندارند.

انتهای پیام
captcha