اراده خدايی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها وجه تمایز نیروهای مسلح ماست
کد خبر: 4212033
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

اراده خدايی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها وجه تمایز نیروهای مسلح ماست

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان كردستان گفت: آنچه نيروهای مسلح ما را متمايز می‌كند فرهنگ ايثار و شهادت، اراده خدايی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها است.

ديدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان  با فرمانده قرارگاه عملياتی لشكر 28 پياده

به گزارش ایکنا از کردستان، اكبر محمدی، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان كردستان امروز، چهارم اردیبهشت در ديدار با فرمانده قرارگاه عملياتی لشكر 28 پياده اين استان گفت: ايران اسلامی همواره برای دستيابی به استقلال ناگزير به تقويت بنيه دفاعی و نظامی است كه اين راهبرد بايد به صورت مدون پيگيری شود و مد نظر قرار گيرد.

وی افزود: آنچه نيروهای مسلح ما را متمايز می‌كند فرهنگ ايثار و شهادت، اراده خدايی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌هاست.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان كردستان افزود: با نگاهی به تاريخ انقلاب اسلامی در می‌يابيم، ارتش و ارتشيان همراه مردم و انقلاب بوده‌اند که تقديم ۴۸ هزار شهيد ارتش در دفاع مقدس گواه اين ايثار و فداكاری است.

وی بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ايران، ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوين و بروز دنياست كه خوشبختانه در اين مسير به خودكفايی كامل رسيده و در آمادگی كامل به سر می‌برد.

محمدی با اشاره به عمليات وعده صادق گفت: عمليات «وعده صادق» برگ زرينی ديگری بر تاريخ پر افتخار ايران اسلامی است و اقدام تاريخی فرزندان اين مرز و بوم بارديگر ثابت كرد كه ايران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

امير سرتيپ دوم حميدرضا رحمت‌پور، فرمانده قرارگاه عملياتی لشكر 28 پياده كردستان در ادامه نيز در سخنانی از حمايت‌های سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان كردستان از اين قرارگاه عملياتی تقدير كرد.

وی آمادگی، دانش به روز، بهره‌گيری از نيروهای مخلص و انقلابی و حركت ارتش جمهوری اسلامی ايران در مسير انقلاب را از مهم‌ترين ويژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ايران برشمرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ايران به ويژه قرارگاه عملياتی لشكر 28 پياده استان كردستان در تمامی مقاطع و شرايط آماده است، علاوه بر دفاع از خاك ايران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان اين سرزمين باشد.

یادآور می‌شود؛ در پايان اين ديدار اكبر محمدی، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان كردستان با اهدای لوح تقدير از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نيروهای ارتش جمهوری اسلامي ايران در قرارگاه عملياتی لشكر 28 پياده استان كردستان تجليل كرد.

انتهای پیام
captcha