زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
کد خبر: 4212319
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل جدید کشورمان به صورت واضح تبیین شود.

منصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، امروز 6 اردیبهشت در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha