رایزنی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان
کد خبر: 1359185
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۱

رایزنی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان

خبرنگران افتخاری/ محمدرضا فلاح‌نیا: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و مدیران تبلیغات اسلامی شرق مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مقیمی، نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه، 24 دی‌ماه با مدیرکل و مدیران تبلیغات اسلامی شرق  مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.



در این دیدار که در اداره تبلیغات اسلامی بهشهر برگزار شد، حجت‌الاسلام بابایی، رئیس این اداره ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص)، امام جعفر صادق(ع) و خیر مقدم،  از حضور حجت‌الاسلام شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مقیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.



در ادامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران از مقیمی، به عنوان یکی از نمایندگان ارزشی استان یاد و از مواضع انقلابی وی در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.



شکریان ضمن ارائه گزارش از اجرای فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی نظیر راه‌اندازی دبیرستان صدرا، برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان و دیگر برنامه‌های قرآنی خواستار حمایت وی از طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی شد.



در پایان، نماینده مردم شرق استان مازندران ضمن تقدیر از  خدمات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و نقش بی‌بدیل آن در پیشبرد اهداف فرهنگی دینی کشور، آمادگی خود را جهت حمایت از طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

captcha