محفل انس با قرآن بسیج تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 1371211
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
امشب؛

محفل انس با قرآن بسیج تهران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مرکز تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن بسیج تهران بزرگ در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) خبر داد.

مرتضی جهانگرد، مدیر مرکز تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن بسیج تهران بزرگ خبر داد و گفت: این محفل امشب، 16 بهمن‌ماه در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: این محفل همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز و تا ساعت 20:30 ادامه خواهد داشت، همچنین در این محفل محمدحسین سعیدیان و کریم منصوری، دو نفر از قاریان بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله وحی خواهند پرداخت.
مدیر مرکز تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ تصریح کرد: علاوه بر این نیز کاظم نوری‌پور از قاریان ممتاز بسیج تهران بزرگ نیز آیاتی از قرآن کریم را تلاوت خواهد کرد؛ این محلفل نورانی با پخش زنده رادیویی همراه است، در ضمن این برنامه به صورت تلویزیونی ضبط می‌شود.
جهانگرد اظهار کرد: اجرای چند قطعه زیبای هم‌خوانی و تواشیح توسط گروه «ولایت» بخش دیگری از برنامه‌های این محفل است که با مشارکت رادیو قرآن و ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری برگزار می‌شود.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که اجرای این محفل جزئی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر بسیج تهران بزرگ است یا نه؛ اظهار کرد: قبل از این اجرای چنین محفلی با این خصوصیات در دستور کار قرار داشت و بهترین زمان را همین ایام پر برکت دانستیم.
مدیر مرکز تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در ادامه در مورد ویژه‌برنامه‌های قرآنی دهه فجر این سازمان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی تا 20 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی و دانشجویی 13 آبان در حال برگزاری است، بخش عمده‌ای فعالیت‌های خود را متمرکز بر این نمایشگاه قرار داده‌ایم.
جهانگرد یادآور شد: علاوه بر این برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه ایام‌الله دهه فجر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دست اجرا داریم؛ در همین راستا تا پایان دهه فجر دو محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریا ن و حافظان کشوری و ممتاز در نواحی مقاومت بسیج قدس و شهید باهنر برگزار می‌شود.

captcha