برگزاری محفل انس با قرآن به همت ناحیه مقاومت بسیج کربلا
کد خبر: 1383311
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)؛

برگزاری محفل انس با قرآن به همت ناحیه مقاومت بسیج کربلا

گروه فعالیت‌های قرآنی: ناحیه مقاومت بسیج کربلا محفل انس با قرآن را به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) برگزار می‌کند.

مهدی فتحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجد سیدالساجدین(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: ناحیه مقاومت بسیج مسجد سیدالساجدین(ع) تهران که زیر مجموعه ناحیه مقاومت بسیج کربلا است، به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) اقدام به برگزاری برنامه محفل انس با قرآن کریم کرده است.
وی در ادامه افزود: در این محفل که روز پنجشنبه، 15 اسفندماه و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله وحی خواهد پرداخت و یکی از گروه‌های تواشیح برتر استان تهران نیز قطعاتی را اجرا خواهد کرد.
فتحی با اشاره به اینکه این ناحیه دارای سابقه 20 ساله در برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم است، تصریح کرد: سخنرانی منشی‌زاده از اساتید حفظ قرآن کریم ناحیه مقاومت بسیج مسجد سیدالساجدین(ع) یکی دیگر از برنامه‌های این محفل قرانی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجد سیدالساجدین(ع) با بیان اینکه در سال جاری سه محفل قرآنی دیگر نیز برگزار شده است، اظهار کرد: علاوه بر برگزاری این گونه محافل، برگزاری کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن کریم بخش دیگری از برنامه‌های ما است، همچنین برای سال آینده نیز برنامه‌های متنوع قرآنی را در نظر گرفته‌ایم که برگزاری محافل انس با قرآن و اردوهای قرآنی با حضور قرآن‌آموزان این پایگاه از جمله آنها است.
یادآور می‌شود این محفل به همت ناحیه مقاومت بسیج کربلا و در مسجد سیدالساجدین(ع) که در تهرانپارس خیابان استخر، بستان ششم غربی واقع شده است، برگزار می‌شود.

captcha