سری کامل آثار شیخ صدوق به روزآوری و عرضه شد
کد خبر: 1401927
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

سری کامل آثار شیخ صدوق به روزآوری و عرضه شد

گروه ادب: سری کامل آثار شیخ صدوق، علامه مجلسی و شیخ عباس قمی توسط محققان به روزآوری و در نمایشگاه کتاب تهران ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جدیدترین آثار شیخ صدوق که به زبان امروز نوشته شده است، در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود. کتب علوم پایه شیعه همچون آثار علامه مجلسی، شیخ صدوق و شیخ عباس قمی از دیگر آثار انتشارات مطیع در نمایشگاه کتاب هستند.
این آثار به قلم مؤلفان اصلی اثر همچون علامه مجلسی، شیخ صدوق و شیخ عباس قمی نگاشته شده‌اند و از آنجا که به زبان قدیم هستند، باید به زبان امروز ارائه شوند که این اقدام توسط انتشارات مطیع صورت گرفته است.
اصل کتاب توسط محققان به زبان امروزی درآمده است. از جمله آثاری که در نمایشگاه ارائه می‌شود می‌توان به امالی شیخ صدوق، ثواب‌الاعمال و توحید اشاره کرد که در قالب سری کامل آثار شیخ صدوق ارائه می‌شود و پنج، شش عنوان را در بر می‌گیرد.
بخشی از این آثار در نمایشگاه کتاب ارائه شده‌اند و بخشی دیگر در صحافی است و برای ارائه در نمایشگاه کتاب آماده می‌شود که با 20 ـ 30 درصد تخفیف عرضه خواهند شد.
از دیگر آثاری که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود می‌توان به آثار حوزه روانشناسی، ادبیات عمومی و علوم اسلامی اشاره کرد. همچنین طی امسال، ادبیات کلاسیک نیز به آثار این انتشارات افزوده شده است.
پرمخاطب‌ترین آثار نشر مطیع را در ابتدا، کتب روانشناسی و سپس ادبیات تشکیل می‌دهند. البته آثار معارف اسلامی نیز در شمارگان بالا ارائه می‌شوند که مخاطبان خاص خود را دارند و جزء پرتیراژترین آثار به شمار می‎آیند.
این انتشارات به دلیل چاپ کتب ادعیه در شمارگان بالا، در سطح استان قم عنوان دومین ناشر را به خود اختصاص داده است. همچنین توانسته است با استفاده از شمارگان بالای کتب ادعیه در سطح کشور به رتبه نهم دست پیدا کند.

captcha