شماره ۴۹ فصلنامه «کوثر» منتشر شد
کد خبر: 1421895
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

شماره ۴۹ فصلنامه «کوثر» منتشر شد

گروه اندیشه: چهل و نهمین شماره فصلنامه قرآنی «کوثر» به مدیرمسئولی سیدمحمدرضا علاءالدین و سردبیری علی رهبر اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، چهل و نهمین شماره فصلنامه قرآنی «کوثر» که فصل‌نامه فرهنگی و اجتماعی است با مطالبی در دو بخش سبک زندگی، اخلاق و خانواده و پژوهش‌های ویژه منتشر شد.
بنا بر این گزارش، در بخش سبک زندگی، اخلاق و خانواده این شماره مطالبی با عناوین «نماز، سبک بندگی و تعالی خانوادگی» از حسین کاظمی سهلوانی، «بررسی روانشناختی خوشبینی و تأثیر آن در امنیت خانواده از منظر قرآن کریم» از منیره شریفی، اعظم پرچم و مریم السادات فاتحی‌زاده، «بررسی زمینه‌های رشد حسادت از منظر قرآن و روانشناسی» از شهاب‌الدین ذوفقاری، بتول نجاریان و زکیه نجاریان، «اسراف و مقابله با آن از منظر قرآن و روایات» از حجت‌الاسلام محمداسماعیل عبداللهی و «نقش فقر در دین‌گریزی و راهکارهای اسلام برای مقابله با آن» از طیبه بلوردی و مسعود بلوردی به چاپ رسیده است.
«عوامل موفقیت امام عصر(عج) در برپایی حکومت جهانی» از حجت‌الاسلام والمسلمین حمید الهی‌دوست، «بررسی مظاهر و مصادیق فساد از دیدگاه قرآن کریم» از فرزاد بیگی هارمی، «عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی انبیاء الگوی جامعه متمدن قرآنی» از روح‌الله محمدی و «بررسی علت هبوط آدم و آثار آن از دیدگاه تورات و قرآن» از محسن نیل‌فروش‌زاده عناوین مطالبی است که در بخش پژوهش‌های ویژه شماره 49 فصلنامه قرآنی «کوثر» آمده است.
یادآور می‌شود، فصلنامه کوثر، یک فصلنامه قرآنی فرهنگی و اجتماعی است که به صاحب‌امتیازی مؤسسه فصلنامه قرآنی کوثر، مدیرمسئولی سیدمحمدرضا علاءالدین و سردبیری علی رهبر اسلامی منتشر می‌شود.

captcha