جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی برگزار شد
کد خبر: 1440619
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی برگزار شد

گروه اجتماعی: جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز، 27 مرداد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سعید شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز، 27 مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر درایت و راهبری امام خمینی(ره) در دوران جنگ با عراق نبود، آینده نظام و کشور با خطر جدی مواجه شده و سرنوشت جمهوری اسلامی مشخص نبود که به کجا برسد.
وی گفت: با رهبری داهیانه امام راحل و همراهی و همدلی آحاد مردم نقشه شوم دشمنان در حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران خنثی شد.
وی دفاع مقدس را یادآور افتخارآفرینی‌های رزمندگان جان برکف اسلام دانست که هرلحظه آن دوران به اندازه سال‌ها دعا و نیایش به درگاه خدا ارزش و معنویت داشت.
وی دوران افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس را تجلی‌گر نقش ممتاز و بی‌بدیل ولایت فقیه در نجات کشور از بحران‌‎ها و الگویی عملی برای دیگر کشورهای آزادی‌خواه دانست.
شبستری خیابانی زنده نگه داشتن یاد شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل و قدردانی از دلاوری‌‎های رزمندگان را رسالتی بزرگ برعهده تمام مردم به‌ویژه مسئولان و دولتمردان برشمرد.
عزت‌الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: سازمان‌ها و نهادهای مختلف برنامه‌های متنوع و گوناگونی را در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و ورزشی و هنری ارائه کرده‎اند که تلاش می‌کنیم اکثریت آنها را اجرایی کنیم.
جعفری شعار اصلی و محوری هفته دفاع مقدس در سال جاری را «ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا» اعلام کرد که برنامه‌های این هفته بر همین مبنا تصویب و اجرا خواهد شد.

captcha