آزادگان با مقاومت خود، حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کردند
کد خبر: 1440635
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
فرماندار اهر:

آزادگان با مقاومت خود، حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کردند

گروه اجتماعی: صدیقی گفت: آزادگان با مقاومت خود، دفاع به موقع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‎های امام خمینی(ره) توانستند حقانیت جمهوری اسلامی را به اثبات برسانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، رضا صدیقی، فرماندار شهرستان اهر امروز، 27 مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان اهر در معدن مس مزرعه گفت: آزادگان همان رزمندگانی هستند که با نهایت ایثار، فداکاری و تلاش تا آخرین لحظه با هر نوع ابزار جنگی با دشمن بعثی مقابله کردند و اسارت آنها در شرایطی بود که هیچ ابزار جنگی در اختیار نداشتند.
وی افزود: زمانی که ایرانیان از عراقی‌ها اسیر می‎گرفتند تمامی امکانات در اختیار اسرای عراقی بود و چون آنان روحیه جنگ‎‏جویی و مقاومت نداشتند به راحتی تسلیم می‌شدند اما در صف مقابل رزمندگان ایران اسلامی با تمام امکانات و کوچکترین ابزاری که می‎توانستند تا آخرین لحظه به جنگ ادامه می‌‎دادند و تسلیم نمی‎شدند.
صدیقی ادامه داد: جنگ عراق علیه ایران جنگ حق بر باطل بود، وقتی که ما می‎گوییم دوران هشت سال دفاع مقدس یعنی کلمه مقدس بکار می‎‏بریم به همین دلیل آن را جنگ حق بر باطل می‎دانیم، ما این جنگ را ایثار و فداکاری در راه اسلام می‎دانیم که تلاش کرده‎ایم تا از وطن خود بخوبی محافظت کرده و مردم را به آرامش برسانیم.
فرماندار اهر با اشاره به این که روز ورود آزادگان به میهن اسلامی روز به نمایش گذاشتن غرور ملی است، گفت آزادگان در اوج تنهایی و غربت در این دنیای پرغوغا در برابر زورِ زورمداران و استکبار مستکبران هشت سال خم به ابرو نیاوردند و با صبر و استقامت و بزرگ‌منشی، دشمنانشان را تحقیر کرده و پرچم پیروزی خود را بر قله‌های رفیع کرامت و انسانیت به اهتزار درآورند.
وی اضافه کرد: آزادگان با مقاومت خود، دفاع به موقع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‎های امام خمینی(ره) توانستند، حقانیت جمهوری اسلامی را به اثبات برسانند.

captcha