شماره ۵۰ فصلنامه قرآنی «کوثر» منتشر شد
کد خبر: 1464802
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

شماره ۵۰ فصلنامه قرآنی «کوثر» منتشر شد

گروه اندیشه: پنجاهمین شماره فصلنامه قرآنی «کوثر» به مدیرمسئولی سیدمحمدرضا علاءالدین و سردبیری علی رهبر اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پنجاهمین شماره فصلنامه قرآنی کوثر که فصل‌نامه‌ای فرهنگی و اجتماعی است با مطالبی در دو بخش «اذان، نماز، حج» و «پژوهش‌های ویژه» منتشر شد.

بنا بر این گزارش، در بخش اذان، نماز و حج این شماره مطالبی با عناوین «آسیب‌شناسی اخلاقی اذان» از محمدتقی سبحانی‌نیا و علی ملکوتی‌نیا، «نگاهی قرآنی به نقش نماز در سبک زندگی اسلامی» از اصغر طهماسبی بلداجی و لیلا قنبری، «تحلیل محتوایی سوره حج» از محمدرضا ستوده‌نیا و سیدمحمدرضا علاءالدین، به چاپ رسیده است.

بنا بر این گزارش، در بخش پژوهش‌های ویژه این شماره نیز مقالات «تعامل سازنده میان فوائد دنیوی و اخروی آیات فقهی قرآن کریم» از مهدی احمدی، فهیمه خراتی کوپائی، «تأثیر دیدگاه‌های مختلف کلامی بر ترجمه آیات توحیدی» از محمدرضا ستوده‌نیا و اکرم سعیدفر، «اولواالالباب از منظر قرآن کریم» از علی نوروزی، «فوائد کشف فضای نزول قرآن» از جواد سلمان‌زاده و «نقش روایات در فهم قرآن (با ارائه شواهد)» از علی قنبریان و حسین سعیدی آمده است.

یادآور می‌شود، فصلنامه کوثر، یک فصلنامه قرآنی فرهنگی و اجتماعی است که به صاحب‌امتیازی مؤسسه فصلنامه قرآنی کوثر، مدیرمسئولی سیدمحمدرضا علاءالدین و سردبیری علی رهبر اسلامی منتشر می‌شود.

captcha