فعاليت 25 موسسه و مركز قرآنی مردمی در استان گلستان
کد خبر: 1765253
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۹

فعاليت 25 موسسه و مركز قرآنی مردمی در استان گلستان

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامی گلستان از فعاليت 25 موسسه و مركز قرآنی مردمی با برگزاری كلاس‌های متعدد در استان گلستان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمين «حسن نيشابوری» مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامی استان گلستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با بيان اين خبر اظهار كرد: 25 واحد قرآنی شامل موسسه و مركز قرآنی در استان گلستان در حال فعاليت است.
وی در ادامه به مراحل صدور مجوز موسسه و مركز قرآنی مردمی اشاره و اظهار كرد: احراز شرايط و صدور اجازه‌نامه موقت شش ماهه، صدور اجازه‌نامه قطعی در صورت كسب حد نصاب در ارزيابی و در نهايت ثبت موسسه يا مركز قرآنی و صدور پروانه فعاليت به آن‌ها از مراحل صدور مجوز موسسه و مركز قرآنی است.
حجت‌الاسلام نيشابوری تصريح كرد: تعدادی ديگر از موسسات و مراكز قرآنی كه سابقه فعاليت‌های قرآنی دارند، در استان شناسايی و پرونده آنان در دست بررسی است كه به‌زودی از سوی شورای تأييد مدارك، اجازه‌نامه موقت آن‌ها نيز صادر خواهد شد.
مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامی استان گلستان در پايان با اشاره به بخشی از فعاليت‌های اين دارالقرآن در سال گذشته، عنوان كرد: بيش از 10 هزار مجلد كلام الله مجيد از سوی اداره تبليغات اسلامی استان گلستان در سال 87 به مدارس، مساجد، هيئت­‌های مذهبی و تشكل‌های دينی استان اهدا شد.
captcha