آغاز كلاس‌های آنلاين زائران حج تمتع‎
کد خبر: 2557631
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

آغاز كلاس‌های آنلاين زائران حج تمتع‎

گروه فضای مجازی: كلاس‌های آنلاين زائران حج تمتع به همت مديريت آموزش بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

ابراهيم حسينعلی‌زاده، كارشناس آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به آغاز كلاس‌های آنلاين زائران حج تمتع 92، اظهار كرد: زائران حج امسال می‌توانند برای شركت در اين كلاس‌ها كه به همت مديريت آموزش بعثه مقام معظم رهبری در حال برگزاری است، پس از ورود به سامانه آموزش مجازی زائر به نشانی zaer.hajj.ir شركت كنند.
وی افزود: زائران برای شركت در كلاس‌ها می‌توانند اقدام به نصب نرم‌افزار اين كلاس كرده و سپس با ثبت كد ملی خود در قسمت نام كاربری و رمز عبور وارد كلاس شوند.
كارشناس آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری تصريح كرد: به زائرانی كه حضور مستمر در كلاس‌ها داشته باشند، گواهی‌نامه و هدايايی از طرف بعثه مقام معظم رهبری اهداء خواهد شد.
وی بيان كرد: كلاس‌ها از روز چهارشنبه، 12 تيرماه آغاز شده است كه روزهای شنبه هر هفته به موضوع نقد و بررسی وهابيت به استادی «وطن‌پرست» از ساعت 18 تا 19، روزهای يكشنبه هر هفته به موضوع احكام مبتلابه حجاج و روزهای دوشنبه هر هفته به موضوع مناسك حج به استادی هوشياری از ساعت 18 تا 19 پرداخته می‌شود.
حسينعلی‌زاده اظهار كرد: روزهای سه‌شنبه هر هفته احكام ويژه بانوان به استادی «هوشياری» از ساعت 18 تا 19 و روزهای چهارشنبه هر هفته موضوع اخلاق و آداب سفر به استادی «عشريه» از ساعت 18 تا 19 در قالب كلاس مجازی برگزار می‌شود.
وی بيان كرد: كلاس‌های آنلاين زائران در هفته‌های آينده با موضوعاتی همچون احكام مرتبط با حج، احكام بانوان، مناسك حج، اسرار و معارف حج، اخلاق و آداب سفر، نقد و بررسی وهابيت، تاريخ و اماكن مكه و مدينه، مديريت معنوی سفر، كاهش استرس سفر حج و امنيت سفر ادامه خواهد يافت.
كارشناس آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری تصريح كرد: اين كلاس‌ها در ماه رمضان از ساعت 17 الی 18 با حضور پرشور زائران ادامه خواهد يافت. همچنين زائران می‌توانند علاوه بر شركت در كلاس آنلاين از بسته‌های آموزشی موجود در سامانه زائر استفاده و در تالار گفت‌وگوی زائران نيز شركت كنند.
captcha