برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه مربیان قرآن مسجدسلیمان
کد خبر: 2615458
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه مربیان قرآن مسجدسلیمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره تخصصی تربیت مربی قرآن به منظور پرورش نیروهای متخصص قرآنی اوایل دی‌ در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

شهناز مملی‌نیا، مدیر مؤسسه قرآنی گل نرگس شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن ویژه بانوان در دهه اول دی‌ در این شهرستان خبر داد.

وی بر اهمیت بهره‌مندی مربیان از آموزش تخصصی قرآن تأکید کرد و گفت: آموزش قرآن دارای اصولی است که مربیان قرآنی باید متعهدانه این اصول قرآنی را رعایت کنند و آموزش‌های لازم را در این زمینه با تجربه‌اندوزی در همه ابعاد به علاقه‌مندان ارائه دهند.

مدیر مؤسسه قرآنی گل نرگس مسجدسلیمان با اشاره به اینکه در حال حاضر این دوره در مرحله ثبت‌نام قرآن‌آموزان است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به محل موسسه قرآنی گل نرگس در شهرستان مسجدسلیمان یا تماس با شماره تلفن 43234700 و 43234700 جهت کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در این دوره، مربیان در مقطع مهد قرآنی و پیش‌دبستانی در زمینه کلاس‌داری، قرائت، تجوید قرآن و ... آموزش‌های لازم را خواهند دید. مدت آموزش دوره تربیت مربی قرآن 10 روز است و احمدرضا محسنی‌، مدرس برجسته قرآن آموزش آن را بر‌عهده دارد.

مملی‌نیا به دوره‌های دیگر این موسسه اشاره کرد و افزود: کلاس‌های روخوانی، حفظ موضوعی و ترتیبی برای قرآن‌آموزان در دو گروه خردسالان و بزرگسالان در این مؤسسه قرآنی در حال برگزاری است.

به گفته مدیر مؤسسه قرآنی گل نرگس شهرستان مسجدسلیمان بیش از 50 قرآن‌آموز در دوره‌های مذکور حضور فعال دارند.

captcha