برگزاری نمایشگاه آثار مذهبی و مسابقه نقاشی ویژه دهه فجر
کد خبر: 2792697
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
مؤسسه راویان فتح برگزار می‌کند:

برگزاری نمایشگاه آثار مذهبی و مسابقه نقاشی ویژه دهه فجر

کانون خبرنگاران نبأ/ مهدی مددی: مؤسسه راویان فتح با همکاری مؤسسه قرآنی علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) لنجان، مسابقات نقاشی و خاطره‌نویسی و نمایشگاه آثار مذهبی برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مؤسسه راویان فتح زرین‌شهر با همکاری مؤسسه قرآنی علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته نویسی کرده است.

این مسابقات در پاسخ به اقدام وقیحانه دشمنان اسلام ناب و هتک حرمت به ساحت پاک پیامبر گرامی اسلام(ص)، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، با عنوان «حضرت محمد صلوات‌الله(ص)، رحمت بی‌انتها» همراه با جوایز نفیس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آئین‌نامه مسابقات و دریافت طرح‌های نقاشی و سؤالات به سایت موسسه علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) www.quranir.ir مراجعه کنند.

همچنین در خبر دیگری آمده است، گروه هنری خاتون وابسته به مؤسسه قرآنی علی بن موسی‌الرضا(ع) لنجان، به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه آثار مذهبی، هنری برگزار می‌کند.

این نمایشگاه که با ارائه بیش از 60 تابلو نقاشی روی شیشه با موضاعات مذهبی و هنری از 11 تا 18 بهمن‌ماه در محل  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 8 الی 12  و 15 الی18 به محل فرهنگسرای زرین‌شهرمراجعه کنند.

درضمن این آثار مذهبی، هنری از طریق سایت گروه هنری خاتون به آدرس www.webtick.ir  ارائه شده است.

captcha