۳۲ نفر در مشهد پدر معنوی ایتام شهرستان خوشاب شدند
کد خبر: 3065685
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
مسول کمیته امداد شهرستان خوشاب بیان کرد:

۳۲ نفر در مشهد پدر معنوی ایتام شهرستان خوشاب شدند

کانون خبرنگاران نبأ/ علی‌اکبر ملکی: مسئول کمیته امداد شهرستان خوشاب اظهار کرد: در بهار فاطمی با مراجعه به باب‌الجواد حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۳۲ نفر از زائرین سرپرستی ۳۲ یتیم این شهرستان را برعهده گرفتند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، ابراهیم خطیب، مسئول کمیته امداد شهرستان خوشاب اظهار کرد: در این طرح پدران معنوی با واریز حداقل 30 هزار تومان به حساب ایتام می توانند از آنها حمایت می‌کنند.

وی افزود: میانگین واریزی برای هر یتیم در استان 90 هزار تومان است که افراد می‌توانند با مشارکت چند نفری در این طرح شرکت کنند.

خطیب تصریح کرد: از دیگر طرح‌های حمایتی کمیته امداد حمایت از خانواده‌های بد سرپرست و زندانی است که افراد می‌توانند برای حمایت از فرزندان این عزیزان در طرح محسنین شرکت کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های فرزندان بد سرپرست و زندانی زیاد هست که مومنین می‌تواند در این طرح حمایتی شرکت کنند و به آنها در کسب علم دانش و ازدواج کمک کنند.

خطیب اظهار کرد: حتما نیاز نیست که پولی کمک کنند هر کس در هر رشته و شغلی که هست می‌تواند کمک کند. مثلا معلمان در تقویت دروس دانش‌آموزان، پزشکان در درمان این عزیزان و یا شاغلین با آموزش فنون تخصصی حرفه‌های شغلی مجاز کمک کنند.

وی افزود: درباب خیر و کار نیک از همه جهات باز است و امیدواریم تمام خیرین شرکت کنند و باقی الصالحاتی باشد برای آخرت.

captcha