طرح ‌چهره به چهره «صحیح‌خوانی نماز» اجرا می‌شود
کد خبر: 3317063
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
در شعبه فردیس معجزه جاوید؛

طرح ‌چهره به چهره «صحیح‌خوانی نماز» اجرا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح نماز‌آموزی چهره به چهره صحیح‌خوانی نماز در ایام ماه مبارک رمضان در شعبه فردیس مؤسسه معجزه جاوید اجرا می‌شود.

عقیل‌ وطن‌دوست، مدیر مؤسسه قرآنی معجزه جاوید در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: طرح نماز‌آموزی چهره به چهره صحیح‌خوانی نماز همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در شعبه فردیس این مؤسسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق از ساعت 10 تا 12 انجام می‌شود، ادامه داد: این طرح با مربیگری محبوبه نظیف برگزار می‌شود. همچنین شعبه فردیس مؤسسه معجزه جاوید در جاده ملارد، خیابان گلستان 66، کوچه سوم، پلاک 93 واقع شده است.

همچنین وطن‌دوست از برگزاری مراسم تجلیل از شرکت‌کنندگان در ختم 16 میلیون و 287 هزار صلوات به نیت تعجیل و سلامتی امام زمان(عج) در امروز، اول تیرماه خبر داد و گفت: 687 نفر در این طرح شرکت کردند.

مدیر مؤسسه قرآنی معجزه جاوید تصریح کرد: طی مراسمی که امروز همزمان با سالروز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس که در شعبه شهرک ارم مؤسسه معجزه جاوید برگزار می‌شود از 15 نفر از شرکت‌کنندگان در طرح ختم صلوت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل می‌شود.

یادآور می‌شود، شعبه شهرک ارم فردیس مؤسسه معجزه جاوید در جاده ملارد، خیابان گلستان یکم(خیابان مخابرات)، بین آبرسانی و شهرک ارم، بن‌بست مهر واقع شده است. همچنین علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر با شماره 02636618068 تماس بگیرند.

captcha