داوری مهدی دغاغله در مسابقات بین‌المللی قرآن «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا»
کد خبر: 3325380
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

داوری مهدی دغاغله در مسابقات بین‌المللی قرآن «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهدی دغاغله پیشکسوت قرانی استان خوزستان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن شبکه جهانی الکوثر با عنوان «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» به داوری می‌پردازد.

مهدی دغاغله، داور بین‌المللی مسابقات قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» از شبکه جهانی الکوثر اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان این مسابقات تلفنی هر روز از ساعت 30 دقیقه بامداد به مدت 90 دقیقه از این شبکه جهانی پخش می‌شود.

وی بیان کرد: هر مرحله از این مسابقه که با محوریت بررسی قرائت شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود، 6 روز ادامه خواهد یافت و در این مدت یک تیم داوری آن را قضاوت می‌کنند.

دغاغله با بیان اینکه در پایان این مسابقه 5 شرکت کننده برگزیده به صورت حضوری با هم به رقابت می‌پردازند، گفت: سیمای مرکز خوزستان با الگوگیری از این مسابقه برنامه نغمه‌های نورانی را تهیه کرده است.

این پیشکسوت قرآنی بیان کرد: هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن شبکه جهانی الکوثر با عنوان «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا»، شامگاه چهارشنبه ۲۷ خرداد و همزمان با حلول ماه رمضان آغاز شد. این مسابقات به‌ همت شبکه جهانی الکوثر برگزار می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در مسابقات بین‌المللی «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف جهان به صورت تلفنی و زنده آیاتی از قرآن کریم را قرائت می‌کنند.

captcha