اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی توسط مؤسسه مهدقرآن میاندوآب
کد خبر: 3330344
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی توسط مؤسسه مهدقرآن میاندوآب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموزان مؤسسه مهدقرآن میاندوآب، در وداع با ماه رمضان برنامه‌های متنوعی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، قرآن‌آموزان مؤسسه مهدقرآن میاندوآب، در وداع با ماه رمضان برنامه‌های متنوع قرآنی را با اجرای خود برگزار کردند.

با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، مؤسسه مهد قرآن میاندوآب برنامه‌های متنوع قرآنی مانند برپایی نمازبا شکوه عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره) و برنامه‌های هم‌خوانی را اجرا کرد.

موسسه مهدقرآن میاندوآب، همچون سال‌های گذشته حضور فعالی در برپایی مراسم عید سعید فطر داشت.

شروع مراسم با قرائت استاد محمد حسن‌زاده‌، از اساتید و قاریان برجسته‌ قرآنی مؤسسه مهدقرآن همراه بود و قبل از اقامه نماز پر‌شکوه عید فطر، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه علم‌الهدی‌(‌وابسته به مهد قران و عترت‌) با اجرای برنامه همخوانی قرآن و سرود یاد شهیدان عشق و اراده خود را نسبت به شهیدان ابراز کردند.

سپس عباس نژاد، مدیر مؤسسه مهد قرآن، از حافظان خردسال مدارس دخترانه و پسرانه‌ وابسته به مهد قرآن(‌ثقلین و علم‌الهدی) پرسش‌های قرآنی کردند و زیبایی و معنویت خاصی به مراسم بخشیدند.

وی گفت: دانش‌آموزان این مدارس در کنار تحصیل علم و دانش به حفظ قرآن نیز می‌پردازند، به‌گونه‌ای که تمامی 136 نفر دانش‌آموز مدرسه ثقلین حداقل حافظ یک جزء است و در بین دانش‌آموزان، حافظ کل و بیش از 20 نفر نیز که در پایه‌های پنجم و چهارم ابتدایی تحصیل می‌کنند، حافظ نیمی از قرآن هستند.

captcha