آزمون «درس‌نامه نهج‌البلاغه» ویژه پیشتازان قرآنی شاهد و ایثارگر خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3332762
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

آزمون «درس‌نامه نهج‌البلاغه» ویژه پیشتازان قرآنی شاهد و ایثارگر خوزستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: ۵۰ یشتاز قرآنی شاهد و ایثارگر در آزمون حضوری «درسنامه نهج‌البلاغه» شرکت می‌کنند.

حسن نورانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت​​وگو با خبرگزاری بین​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اولین آزمون حضوری درس‌نامه نهج‌البلاغه ویژه پیشتازان قرآنی شاهد و ایثارگر پنج‌شنبه 8 مرداد در خوزستان خبر داد.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان این آزمون، پیش از این در دوره آموزشی «درس‌نامه نهج‌البلاغه» که آذر و دی سال گذشته در اهواز و شیراز شرکت کرده بودند و آزمون حضوری آنها در محل ستاد بنیاد شهید ساختمان شماره 2 واقع در کیانپارس با حضور ایثارگران شهرستان‌های مختلف به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

نورانی تصریح کرد: 50 بانو و آقا از پیشتازان قرآنی شاهد و ایثارگر در اولین آزمون حضوری درس‌نامه نهج‌البلاغه شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همچنین، اعلام کرد: اعزام منتخبان مرحله استانی بیست و هفتمین دوره مسابقات بنیاد شهید به مرحله کشوری و اجرای مرحله دهم طرح مفاهیم قرآن در خانه از دیگر برنامه​های فرهنگی بنیاد شهید در روزهای پیش رو است.

captcha