آیین‌نامه ارزیابی و انتخاب بانوان فعال قرآنی بازنگری شد
کد خبر: 3481828
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

آیین‌نامه ارزیابی و انتخاب بانوان فعال قرآنی بازنگری شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین نشست شورای سیاست‌گذاری همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن با هدف دریافت پیشنهادات در خصوص سیاست‌های این همایش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، معصومه فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در  دومین نشست شورای سیاستگذاری همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم خصوصاً در بخش بین‌الملل ارائه کرد.
وی با اشاره به بازنگری‌های انجام شده در آیین‌نامه ارزیابی و انتخاب بانوان فعال قرآنی بر ارتقای آن تاکید کرد.
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در این نشست که تصویب فرم شناسایی، آیین‌نامه ارزیابی و انتخاب در دستور کار آن قرار داشت از ارائه پیشنهادات در مورد هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم و برنامه‌های آن استقبال کرد.
فرزانه در ادامه این نشست که با حضور جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی حوزه زنان برگزار شد به تشریح مراحل سه‌گانه ثبت‌نام واجدین شرایط در همایش اشاره کرد و گفت: در این راستا با ادارات کل اوقاف استان‌ها و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی مکاتبه و اطلاع‌رسانی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله سوم، فرم‌های ثبت نام در سایت قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه بارگذاری شده است و بانوان فعال قرآنی علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت نام به آن مراجعه کنند.
بر پایه این گزارش در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری همایش تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم که لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون قرآن و عترت، مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان، صدیقه حجازی، مدیر کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نیکو برش، مشاور امور زنان و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، حاضران به بیان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند. 
captcha