آغاز دوره تربیت مربی قرآن در مؤسسه نورالثقلین زاهدان
کد خبر: 3485513
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

آغاز دوره تربیت مربی قرآن در مؤسسه نورالثقلین زاهدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در مؤسسه نورالثقلین زاهدان از 15 فروردین‌ماه آغاز شد.

اسحاق کشاورز، مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن با شرکت 27 داوطلب بانوی این استان در این مؤسسه در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق طی 128 ساعت آموزشی تشکیل می‌شود، ادامه داد: این دوره به صورت 112 ساعت حضوری و 16 ساعت غیرحضوری با حضور مدرسان اعزامی از استان‌های قم و تهران برپا می‌شود.
کشاورز بیان کرد: روش تدریس، فنون معلمی، آموزش احکام، روش کارورزی، آشنایی با رسم‌الخط قرآنی، اخلاق و تربیت اسلامی و درآمدی بر علوم قرآنی از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.
مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین زاهدان اضافه کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته می‌شود و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و این مؤسسه اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه نورالثقلین زاهدان در بلوار معلم، معلم 24 واقع شده است و علاقه‌مندان زاهدانی برای اطلاع از سایر دوره‌های این مؤسسه با شماره‌ 33427111-054 تماس بگیرند.
captcha