تصمیم‌گیری در مورد بسیج مردمی برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3493657
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

تصمیم‌گیری در مورد بسیج مردمی برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در بیست‌وششمین جلسه مسئولین مراکز قرآن و عترت بسیج تهران در مورد نحوه بسیج عموم مردم برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی تصمیم‌گیری می‌شود.

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جلسه مسئولین مراکز قرآن و عترت و اقشار بسیج تهران بزرگ، گفت: این نشست با موضوع و محوریت سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه در مورد نحوه حضور و فعالیت پایگاه‌های بسیج در مسابقات بین‌المللی قرآن تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: با توجه به سپردن مسئولیت کمیته مدعوین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به بسیج تهران و نیز تلاش مؤسسه دارالقرآن بسیج برای بسیج عمومی جهت حضور در این مسابقات،‌ لازم بود تا برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای حضور مردم در این مسابقات اندیشیده شود.
قربانی تصریح کرد: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی‌های مختلف در سطح نواحی بسیج تهران و اقشار بسیج و نیز برای حضور گسترده مردم در مسابقات تدارک دیده شده است، از طرفی هم پوسترها، بنرها و کارهایی در دست تهیه است تا تبلیغات عمومی در سطح پایگاه‌های بسیج شروع ‌شود.
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این نشست در خصوص برنامه افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و نیز تقسیم‌بندی و سهمیه‌‌بندی حضور بسیجیان در این مسابقات تصمیم‌گیری خواهد شد. همچنین در مورد حضور بانوان بسیجی در همایش بانوان قرآن پژوه هماهنگی خواهد شد.
وی در پایان اذعان کرد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه روز دوشنبه مطرح خواهد شد، بحث در مورد نحوه حضور خانواده شهدای قرآنی، ایثارگران و جانبازان در این دوره از مسابقات است.
یادآور می‌شود این نشست ساعت 14:30 روز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه در مؤسسه دارالقرآن بسیج کشور واقع در میدان فردوسی برگزار می‌شود.
captcha