اعلام ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در نیمه شعبان
کد خبر: 3499952
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

اعلام ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در نیمه شعبان

گروه فعالیت‌های قرآنی: ویژه برنامه‌های «باران» و «چشمه‌سار هدایت» در شب و روز ولادت امام زمان‌(عج) از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) «باران» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن سیما در شب ولادت امام زمان‌(عج) است که امشب، اول خردادماه از ساعت 21:30 تا اذان صبح روز یکشنبه به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.
براساس این گزارش، این برنامه هفت ساعته که از مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد مراسم جشن و احیای شب نیمه شعبان را به طور کامل پوشش می‌دهد.
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، سخنرانی آیت‌الله سید‌احمد خاتمی و حجت‌الاسلام یوسفیان‌، شعرخوانی حمید‌رضا برقعی‌، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) از جمله: مهدی رسولی‌، حاج مهدی سلحشور و حاج حمید منتظر‌، اجرای گروه همخوانی میعاد قم و دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ویژه برنامه امشب باران هستند.
همچنین، ویژه برنامه چشمه‌سار هدایت در روز ولادت حضرت قائم‌(عج) از ساعت 10:15 تا 11:45 به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.  
کارشناس این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین میلانی‌نژاد است که با اجرای مرتضی جوادی به بحث پیرامون ابعاد مختلف ولادت و زندگانی آن حضرت خواهند پرداخت.  
مدیحه‌سرایی امیرحسین محمودیان، شعرخوانی قاسم صرافان، همخوانی گروه‌های تواشیح محراب و شمیم بهشت مازندران و همچنین حضور حسن سلطانی و گفتگو با ایشان به عنوان مهمان ویژه از دیگر بخش‌های چشمه‌سار هدایت است.  
«باران»به تهیه‌‌کنندگی میثم ریاحی و «چشمه‌سار هدایت» به تهیه‌کنندگی امیر افشار فتوحی در گروه‌های علوم قرآنی و محافل و مناسبت‌های شبکه قرآن سیما جهت این ایام تدارک دیده شده است.

captcha