جشنواره روزه اولی‌ها در دزفول برگزارشد
کد خبر: 3503514
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

جشنواره روزه اولی‌ها در دزفول برگزارشد

گروه اجتماعی: درآستانه حلول ماه مبارک رمضان پنجمین جشنواره روزه اولی ها ویژه دختران 9 ساله در دزفول برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درآستانه حلول ماه مبارک رمضان پنجمین جشنواره روزه اولی ها ویژه دختران در دزفول برگزارشد.

از جمله بخشهای امسال جشنواره برپایی نمایشگاه «شهر باران» بود که شامل: نقاشی، دل نوشته، روزنامه دیواری و آثار هنری دانش آموزان روزه اولی با موضوع ماه مبارک رمضان بود که در ورودی این سالن بر پا شده بود. از بین 75 اثر رسیده به جشنواره؛ 25 اثر برگزیده شدند و نقاشی" نیکا علی مرادی" به عنوان برترین نقاشی شناخته شد. همچنین به همه دانش آموزانی که آثار خود را به جشنواره ارسال کرده بودند جوایزی اهداء شد.

حجت الاسلام کاهوکار در این مراسم خطاب به والدین گفت: اگر می خواهید فرزندانتان به حجاب، نماز، و صداقت و راستگویی اهمیت بدهند از خودتان شروع کنید و الگوی خوبی برای آنها باشید.

وی به نکاتی در مورد اهمیت و برکت آغاز کارها با «بسم الله الرحمن الرّحیم» پرداخت و بیان کرد: با نام خدا، شیطان از شما دور می شود و فرشتگان شما را در کارها همر اهی می کنند.

یادآور می شود، در این مراسم به دختران 9 ساله بسته فرهنگی شامل سه کتاب: «دانستنیهای سن تکلیف»، «صلوات کلید حل مشکلات» و کتاب تازه رو نمایی شده چهارم خرداد (روز دزفول) به نام کتاب «خط دوم نبرد» و ... اهدا شد.

این مراسم از سوی واحد خواهران پیروان عترت (ع) هیأت رزمندگان و عاشقان ثارا... شهرستان دزفول و با همکاری واحد (نماز، قرآن و عترت) اداره آموزش و پرورش دزفول در سالن کانون ایثار این شهرستان برگزار شد.
captcha