پیام تسلیت آستان عباسی به مناسبت شهادت زائران سید محمد(ع)
کد خبر: 3513807
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

پیام تسلیت آستان عباسی به مناسبت شهادت زائران سید محمد(ع)

گروه بین‌الملل: آستان مقدس عباسی با صدور پیامی اقدام تروریستی دشمنان بشریت در به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت سیدمحمد، فرزند امام هادی(علیهما السلام) در شهر بلد عراق را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آستان عباسی به مناسبت شهادت زائران سید محمد(ع)

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی الکفیل، آستان مقدس حضرت عباس(ع) با صدور پیامی اقدام تروریستی دشمنان بشریت در به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت سیدمحمد، فرزند امام هادی(علیهما السلام) در شهر بلد عراق را محکوم و این فاجعه را به پیشگاه مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض کرد.
در این پیام آمده است: دشمن تلاش دارد تا مردم صبور این مرز و بوم را با این جنایات و جنایتی که چند روز قبل در منطقه «الکراده» بغداد مرتکب شد به زانو درآورده و خسارت‌های سنگینی را که در جبهه‌ها متحمل گردیده را در این میدان جبران نماید.
آستان مقدس عباسی در پایان این پیام از خداوند متعال برای شهدای این دو فاجعه تروریستی طلب مغفرت و رحمت و برای مجروحان شفای عاجل و برای رزمندگان اسلام نصرت و پیروزی مسئلت کرد.
در حمله انتحاری گروه تروریستی داعش به مرقد امامزاده سیدمحمد، فرزند امام هادی(ع) در شهر «بلد» واقع در استان «صلاح‌‌الدین» که شامگاه پنجشنبه، 17 تیرماه، به وقوع پیوست، حدود 100 نفر شهید و زخمی شدند.
captcha