مسجد جامع حجت (عج) از مساجد فعال و انقلابی ایران اسلامی است
کد خبر: 3533749
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
محسن رضایی:

مسجد جامع حجت (عج) از مساجد فعال و انقلابی ایران اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ: سردار محسن رضایی ضمن اشاره به رفاقت دیرینه خود با حجت‌الاسلام والمسلمین علی سیفی آملی در بحران ایجاد شده توسط ضد انقلاب در آمل مازندران، گفت: مسجد جامع حجت (عج) از مساجد فعال و انقلابی ایران اسلامی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با سالگرد دفاع مقدس و قهرمانه ملت شریف ایران یاد و خاطره اسطوره‌های شجاعت و صلابت، شهدای والامقام به ویژه 103 شهید عرش آشیان مسجد جامع حجت‌(عج) مراسم باشکوهی با عنوان یادواره شهدای مسجد جامع حجت (عج) با حضور سرلشکر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام والمسلمین علی سیفی آملی، مدیر حوزه علمیه حجت(عج) و سردار حسینی شامگاه سه‌شنبه 6 مهر ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء با نوای دلنشین ذاکر اهل‌بیت احمد نیکبختیان در شبستان مسجد جامع حجت (عج) برگزار شد.

سردار محسن رضایی در این مراسم ضمن اشاره به رفاقت دیرینه خود با حجت‌الاسلام والمسلمین علی سیفی آملی در بحران ایجاد شده توسط ضد انقلاب در آمل مازندران، گفت: مسجد جامع حجت (عج) از مساجد فعال و انقلابی ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به مهم ترین مشکلات و کمبودهای ایجاد شده توسط استکبار و زورگویان جهانی خاطرنشان کرد: اگر پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را معجزه بنامیم، حرفی دور از منطق نزدیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سیفی آملی، مدیر حوزه علمیه و امام جماعت مسجد جامع حجت(عج) در این مراسم معنوی با تقدیر از حضور سرلشکر دکتر رضایی، سردار حسینی و خانواده محترم شهدا و ایثارگران و عموم مردم و طلاب، دفاع مقدس را هشت سال درخشان ملت ایران خواند.

مدیر حوزه علمیه حجت (عج) خاطرنشان کردند: امام سجاد (ع) فرمودند هیچ چیز با قطره خون شهدا و قطره اشک ریخته شده در دل شب برابری نمی‌کند.

وی افزود: هدف شهدا امانت الهی است که نباید به آن خیانت کرد. باید قدردان شهدا باشیم زیرا امانت الهی نظام اسلامی را به ما سپردند.
در ادامه تعدادی از تصاویر یادواره شهدای مسجد  جامع حجت(عج) تهران می‌آید؛



















علیرضا برومند

captcha