احتمال برگزاری لیگ حافظان قرآن در گیلان
کد خبر: 3535840
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

احتمال برگزاری لیگ حافظان قرآن در گیلان

گروه مسابقات: طراح لیگ حافظان قرآن از احتمال برگزاری لیگ حافظان در استان گیلان نیز خبر داد.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از احتمال برگزاری لیگ حافظان قرآن کریم در سطح استان گیلان مانند استان مازندران خبر داد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: با برگزاری اولین دوره لیگ حافظان قرآن کریم در سطح استان مازندران که الهام گرفته از لیگ‌های ورزشی است، مسئولان قرآنی استان گیلان نیز در تماس با اینجانب برای برگزاری چنین لیگی در سطح استان گیلان نیز اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: در تماسی که مسئولان قرآنی در گیلان با اینجانب داشتند، مقرر شد تا پایان ماه جاری جلسه توجیهی در مورد برگزاری لیگ حافظان گیلان با حضور مسئولان قرآنی برگزار شود.

حسینی در ادامه با اشاره به آغاز لیگ حافظان قرآن در استان مازندران از هفته گذشته، تصریح کرد: به مسئولان گیلانی اعلام کردم که به حمد الهی آمادگی برگزاری این لیگ قرآنی را در سراسر کشور دارم.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه با اشاره به هدف خود از برگزاری لیگ حافظان قرآنی تصریح کرد: هدف بنده از برگزاری لیگ قرآنی، طوری است که آروز دارم تا روزی برسد که ان‌شاءالله بتوانیم لیگ قرآنی را به صورت سالیانه و جهت حفظ وحدت مسلمانان و معرفی جایگاه قرآن کریم در اسلام به تمامی دنیا در سطح کشورهای اسلامی برگزار کنیم.

حسینی با اشاره به استقبال مسئولان استان گیلان از برگزاری لیگ حافظان قرآن در این استان اظهار کرد: احتمالاً با برگزاری جلسه توجیهی و نیز تصمیم برای برگزاری لیگ حافظان در استان گیلان،‌ این استان پس از مازندران دومین استانی باشد که لیگ حفاظ را برگزار می‌کند.

captcha