نتایج دومین هفته لیگ حافظان قرآن مازندران اعلام شد + عکس
کد خبر: 3536950
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

نتایج دومین هفته لیگ حافظان قرآن مازندران اعلام شد + عکس

گروه مسابقات: نتایج دومین هفته لیگ حافظان قرآن کریم در استان مازندران اعلام شد.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اعلام نتایج دومین هفته لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران خبر داد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: در پایان برگزاری این هفته از لیگ حفاظ مازندران و طی مسابقات تیم‌های حاضر در گروه B از هفته اول، وحی آمل توانست مقابل الفت عباس‌آباد به پیروزی دست یابد.

حسینی در ادامه افزود: همچنین، در دیگر مسابقات این هفته، تیم محبین‌الزهرای فریدون‌کنار توانست بر تیم الرحمن نکا غلبه کند و تیم صاحب‌الزمان(عج) ساری نیز تیم بشرای بابل را شکست داد.

وی تصریح کرد: در ادامه برگزاری مسابقات این هفته، تیم طوبای بهشهر توانست تیم علویان آمل را شکست دهد و فاطمیون آمل نیز در دیگر رقابت بر یس بهشهر غلبه کرد. ‌

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه اظهار کرد: همچنین، طی مسابقات تیم‌های حاضر در گروه B از هفته دوم که همزمان با هفته اول برگزار شد نیز الرحمن نکا توانست بر یس بهشهر غلبه کند. در دیگر مسابقات این هفته از لیگ حافظان نیز تیم بشرای بابل توانست الفت عباس‌آباد را شکست دهد و در دیگر دیدار نیز تیم صاحب‌الزمان(عج) ساری بر محبین‌الزهرای فریدون‌کنار غلبه کرد.

وی در ادامه افزود: در ادامه برگزاری این مسابقات، تیم طوبای بهشهر بر وحی آمل غلبه کرد و تیم فاطمیون آمل نیز در دیگر مسابقه این هفته توانست در یک رقابت نزدیک علویان آمل را شکست دهد.

یادآور می‌شود، هفته دوم نخستین لیگ حافظان قرآن طی روز گذشته، ۱۶ مهرماه در محل مرکز فرهنگی، قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل برگزار شد. همچنین، هفته سوم این مسابقات که قرار بود روز جمعه، 23 مهرماه برگزار شود، به دلیل همزمانی با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) به هفته آتی موکول شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۱:۲۵
0
0
خیلی جالب و دوست دارم بیشتر توضیح داده شود
captcha