دایرةالمعارف مصور زندگی شهید بهشتی منتشر می‌شود
کد خبر: 3556302
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
شیرعلی‌نیا خبر داد:

دایرةالمعارف مصور زندگی شهید بهشتی منتشر می‌شود

گروه ادب: یک نویسنده از نگارش دایرةالمعارف مصور زندگی شهید بهشتی خبر داد و گفت: این اثر مراحل پایانی نگارش خود را طی می‌کند.

جعفر شیرعلی‌نیا، نویسنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره نگارش کتاب دایرةالمعارف مصور شهید بهشتی گفت: این اثر که مراحل پایانی نگارش خود را طی می‌کند، درباره زندگی شهید بهشتی بوده و به صورت مصور است.
وی افزود: این کتاب به سبک کتاب‌هایی است که در رابطه با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نوشته و منتشر شده، اما قدری خلاصه‌تر است و 400 تصویر در آن جای گرفته است.
شیرعلی‌نیا ادامه داد: این کتاب از تولد تا شهادت شهید بهشتی را به تصویر می‌کشد و در این میان مراحل گوناگون زندگی وی نیز از تحصیل در خارج از کشور گرفته تا شهادت وی را دربرمی‌گیرد. زمانی که از کودکی در اصفهان بود و سپس به قم رفت و درگیری‌های سیاسی و مبارزه وی آغاز شد و سپس به آلمان سفر کرد و در آستانه پیروزی انقلاب به ایران بازگشت و سپس رخدادهای پس از پیروزی انقلاب است که در این اثر آمده است.
این نویسنده در ادامه داد: این اثر قرار است از سوی مجموعه فرهنگی سرچشمه به چاپ برسد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آماده نشر شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۵
0
0
برای شناخت و ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم تاثیرگذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۹
0
0
چاپ این دایرة العمارف به مخاطبان کمک‌های زیادی می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۴۳
0
0
تبریک وعرض خسته نباشیدبه جناب آقای شیرعلی نیاوهمه پرسنل انتشارات سایان بازهم شاهکاری دیگرازاین عزیران پاینده باشید
captcha