ثبت‌نام ترم زمستانه دارالقرآن امام هادی(ع) اهواز آغاز شد
کد خبر: 3558558
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

ثبت‌نام ترم زمستانه دارالقرآن امام هادی(ع) اهواز آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در ترم زمستانه دارالقرآن امام هادی(ع) در قالب سه دوره قرآنی ویک ویژه‌برنامه معرفتی- قرآنی آغاز شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا جلالی، مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) کانون بسیج جهان‌آرا اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام از قرآن‌آموزان جهت شرکت در دوره‌های زمستانه این دارالقرآن آغاز شده است، افزود: علاقمنان می‌توانند تا پایان دی‌ماه جهت شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای پسران 16 سال به بالا تدوین شده است، افزود: ترم زمستانه دارالقرآن امام هادی(ع) در قالب سه دوره و یک طرح قرآنی ـ معرفتی برگزار خواهد شد و ظرفیت شرکت در هر دوره 20- 25 نفر تعیین شده است.

جلالی با بیان اینکه دوره‌های روخوانی و روانخوانی و تجوید سطح یک به ترتیب در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و شنبه و دوشنبه از ساعت 19- 20 در این دارالقرآن در قالب ترم زمستانه برگزار خواهد شد، افزود: دوره تجوید سطح 2 نیز پنج‌شنبه‌های هر هفته از ساعت 9:30 تا 12 در این دارالقرآن تشکیل خواهد شد.

مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) با اشاره به اینکه روزهای پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 13:30 تا 17 ویژه‌برنامه طرح معرفتی- قرآنی معراج صادق ویژه پسران 9 تا 15 سال در قالب این ترم اجرا خواهد شد،‌ افزود: این ترم از بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و تا اسفندماه سال جاری و فروردین‌ماه سال 1396 ادامه خواهد یافت.

جلالی گفت: حسین صالحی، محمود سواری و جاسم شمیری به عنوان مربیان در این دوره‌ها با این دارالقرآن همکاری می‌کنند.

captcha