اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در 100 مسجد مازندران
کد خبر: 3589045
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در 100 مسجد مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران از اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در یکصد مسجد این استان خبر داد.

بهروز کریم‌نژاد،‌ مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم تعداد پنجاه سهمیه ویژه اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: تعداد پنجاه سهمیه دیگر نیز از سوی خود دارالقرآن الکریم استان مازندران به اجرای این طرح قرآنی اختصاص داده شد و طبق سنوات گذشته این سهمیه در استان دو برابر شد که در مجموع تعداد یکصد مسجد طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» را اجرا می‌کنند.

مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران ادامه داد: برای اجرای این طرح قرآنی در مساجد مذکور مبلغ 150 هزار تومان اختصاص داده شده است که در مساجد تحت پوشش هزینه خواهد شد.

کریم‌نژاد در ادامه تصریح کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان‌های مختلف شامل آمل 6 سهمیه، بابل 8 سهمیه، بابلسر 6 سهمیه، بندپی شرقی 2 سهمیه، بندپی غربی 2 سهمیه، بهشهر 6 سهمیه، تنکابن 4 سهمیه، جویبار 6 سهمیه، چالوس 6 سهمیه، رامسر 4 سهمیه، ساری 8 سهمیه، سوادکوه 4 سهمیه، سیمرغ 2 سهمیه، فریدونکنار 4 سهمیه، قائم‌شهر 6 سهمیه، کیاسر 2 سهمیه، کلاردشت 2 سهمیه، گلوگاه 4 سهمیه، محمودآباد 4 سهمیه، نکا 6 سهمیه، نور 4 سهمیه و نوشهر 4 سهمیه است که به هر یک از این شهرستان‌ها اختصاص داده خواهد شد.

مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران بیان کرد: همچنین، مراسم معنوی اعتکاف امسال در 324 مسجد سراسر استان مازندران در حال اجرا است که علاقه‌مندان زیادی در این مساجد معتکف شده و به عبادت می‌پردازند.

کریم‌نژاد همچنین، تصریح کرد: امسال نیز برای اولین بار از سوی سازمان دارالقرآن الکریم مسابقه فرهنگی، قرآنی در مساجد تحت پوشش این سازمان در کشور برگزار می‌شود که در این راستا تعداد 50 سهمیه ویژه جوایز این مسابقه به استان مازندران اختصاص داده شده است.

captcha