انتخابات؛ یک نعمت/کسی‌که رای آورد مغرور نشود
کد خبر: 3601031
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
آیت‌الله میرعمادی:

انتخابات؛ یک نعمت/کسی‌که رای آورد مغرور نشود

گروه اجتماعی: خطیب نمازجمعه خرم‌آباد انتخابات را یک نعمت دانست و اظهارکرد: مردم در زمان تبلیغات به انتخابات شور بخشیدند و هر کس که در این رقابت‌ها بتواند بر مسند قدرت بنشیند نباید مغرور شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تاکید بر حضور گسترده و بانشاط مردم در انتخابات، گفت: انتخابات یک نعمت است، در کشور ما به‌طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود و این در حالی‌است که امروز در ساعات اولیه رای‌گیری شاهد حضور پرشور مردم در صف‌های رای‌گیری بودیم.
وی افزود: هیچ‌جای دنیا مردم در گرمای هوا زیر آفتاب نمی‌ایستند تا رای دهند و اگر امروز این امر را در کشور مشاهده می‌کنیم، نشانه وفاداری مردم است.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که، هر کس که رای بیاورد نباید مغرور شود، تصریح کرد: مردم در زمان تبلیغات به انتخابات شور بخشیدند و هر کس که در این رقابت‌ها بتواند بر مسند قدرت بنشیند نباید مغرور شود.
وی با اشاره به این‌که در زمان تبلیغات و تا این ساعت مردم نظم اجتماعی را رعایت کردند، یادآور شد: بعد از اعلام نتایج انتخابات نیز مردم باید نظم اجتماعی را رعایت کنند و کسی‌که رای آورد را قبول کنند.
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با یادآوری فتنه سال ۸۸ بیان کرد: فضای آرام و اعتماد مردم موجب نظم اجتماعی می‌شود و در انتخابات کسی وجود ندارد که شکست خورده باشد و در واقع دشمن بازنده انتخابات است، چراکه  حضور مردم موجب امنیت کشور است.
امام جمعه خرم‌آباد به سالروز آغاز محاصره اقتصادی از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: محاصره اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال ۱۳۵۹ آغاز شده و این در حالی‌است که بعد از ۳۷ سال از گذشت تحریم‌های اقتصادی، کشور ما در رفاه و وفور نعمت است.
وی یادآور شد: بعد از ۳۷ سال کشور ایران روز به روز بیشتر پیشرفت کرده و تمام این پیشرفت به‌دلیل اعتماد به نفسی است که مردم با تکیه بر توان، ظرفیت و تبعیت از رهبر به دست آوردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در ادامه به مناسبت سوم خرداد که مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر است اشاره کرد و افزود: این روز را روز مقاومت و ایثار نامیده‌اند و آزادی خرمشهر نوعی معجزه از جانب خداوند بوده‌ است.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که خرمشهر با کمک خداوند و حماسه مردم آزاد شد و سبب پیروزی کشور در مقابل کفر و بعثی‌ها شد، عنوان کرد: روز چهارم خرداد نیز روز مقاومت دزفول نامیده شده و موضوع مهم این است که مردم دزفول با وجود برخورد موشک و گلوله به این شهر، باز هم نماز جمعه اقامه می‌شد و مردم تسلیم بعثی‌ها نشدند و همین امر موجب پیروزی این شهر شد.
captcha