ایمان به خدا و نفی طاغوت‌ها از یكدیگر جدا نیستند
کد خبر: 3606871
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
همتی بوشهری:

ایمان به خدا و نفی طاغوت‌ها از یكدیگر جدا نیستند

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی شهرداری شیراز با تأكید بر اینكه ایمان به خدا و نفی طاغوت‌ها را نباید از هم جدا دانست، گفت: امروز مشکل ما با عربستان و وهابیون در این است که آنان ایمان به خدا دارند ولی کفر به طاغوت ندارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احمد همتی بوشهری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 16 خردادماه در آئین گشایش پایگاه مقاومت بسیج این سازمان، با اشاره به مشکلات کشورهای منطقه و بسیاری از کشورهای دنیا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، آزادی، عزت، سربلندی و اقتدار خود را مدیون وجود ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه امروزه تمامی مرزهای کشورمان به برکت وجود نیروهای انقلابی به خوبی محافظت می شود، افزود: در جنگ ایران و عراق در واقع ایدئولوژی بر تکنولوژی غلبه کرد و اکنون که در دهه چهارم انقلاب هستیم میانگین سنی شهدای مدافع حرم زیر 30 سال هستند یعنی تمام آنها متولدین بعد از انقلاب هستند و این نشان می دهد که شعارهای انقلاب ما نه تنها کهنه نشده بلکه بالنده و توفنده شده و انقلاب ما به سرنوشت دیگر انقلابهای دنیا دچار نشده است.
وی، حضور بسیجیان در برهه های مختلف را ضامن تمام پیروزی‌های انقلاب توصیف و اظهار کرد: لازمه بسیجی بودن داشتن روحیه بسیجی است نه اینکه حتما عضویت در پایگاهی داشته باشند.
معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 خیلی‌ها اشتباه کردند، اما بسیجیان با بصیرت توانستند در مسیر صحیح بمانند، افزود: حیات طیبه زمینه رشد این شجره طیبه را فراهم کرده است و همان‌طور که قرآن گفته اول باید کفر به طاغوت و بعد ایمان به خدا مورد تأکید قرار گیرد.
همتی بوشهری با بیان اینکه مگر دشمنان انقلاب بارها کشور ما را تهدید به حمله نظامی نکردند، گفت: آیا گروه‌های سیاسی از حمله آن‌ها ممانعت کردند؟ خیر هرگز! زیرا دشمنان انقلاب از آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان واهمه دارند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ایمان به خدا و نفی طاغوت‌ها را نباید از هم جدا دانست، گفت: امروز مشکل ما با عربستان و وهابیون این است که ایمان به خدا دارند ولی کفر به طاغوت ندارند و هدایای میلیاردی به رئیس جمهور مست امریکا هدیه می‌کنند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه هیچکس با شادی حلال مخالف نیست اما ترویج برخی موضوعات مانند چهارشنبه‌های سفید بی‌توجهی به خون شهدای انقلاب است، افزود: ما حتی نسبت به تمامی ادیانی که در قانون کشورمان به رسمیت شناخته شده اند مسئولیت داریم و این عزیزان هم شهدای زیادی به انقلاب تقدیم کردند.

captcha