تقدیر خانواده سردار شهید رنجبر از حضور مردم در مراسم تشییع
کد خبر: 4169721
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

تقدیر خانواده سردار شهید رنجبر از حضور مردم در مراسم تشییع

خانواده سردار شهید محمدباقر رنجبر با صدور پیامی ضمن اشاره به حضور غرورآفرین و بی‌نظیر مردم بابصیرت و انقلابی در مراسم تشییع، تدفین، سومین و هفتمین روز پیکر این رزمنده شهید والامقام، این حضور را بیانگر عظمت مردم ولایتمدار و وفادار کلانشهر شیراز دانستند.

تقدیر خانواده سردار شهید محمدباقر رنجبر از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر ایشانبه گزارش ایکنا از فارس، خانواده سردار شهید محمدباقر رنجبر با صدور پیامی ضمن اشاره به حضور غرورآفرین و بی‌نظیر مردم بابصیرت و انقلابی در مراسم تشییع، تدفین، سومین و هفتمین روز پیکر این رزمنده شهید والامقام، این حضور را بیانگر عظمت مردم ولایتمدار و وفادار کلانشهر شیراز دانستند. 
 
متن پیام خانواده سردار شهید محمدباقر رنجبر به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
ومن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرون 
 
تفریق جسم و جان است اندوهِ دوستداران 
با آتش جدایی، باد است پند یاران 
 
آخر شهریور، بوی مهر می‌دهد، عطر حماسه دارد و یاد آور ایثارگری فراانسان‌های عصر عُسرت ِ ماست. 
 
یادآور مردان خاکی و افلاکی که ذهن مفلوک این روزگار، روزگار تزویر و تزریق، از درکشان عاجز است. حال چه می‌شود کرد؟ مرگ ابزار گلچین دهر است، این داس به دستِ دسیسه گر، هرگز از کشتن آدمیان سیر نخواهد شد. دردناکی این رفتار او آنجاست که انسان‌های برگزیده را برمی‌چیند؛ انسان‌هایی که دلی سرشار از مهر دارند و جانی بی تاب خدمت. 
 
یکی از این پاکزاد‌های نیک نهاد سردار رنجبر بود، که گویی اذن پرکشیدن را از مولا و مقتدایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گرفت و رخت به سرای سعادت کشید، تا بیش از این از قافله مشتاقان سید الشهدا باز نماند. 
 
ایشان در زمان خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را وقف پاسداری از انقلاب و اسلام کردند و پس از آن روایتگر شجاعت‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بودند و در دانشگاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تدریس مبانی دفاع نقدی و تربیت استاد مشغول شدند. 
 
مسئولیت مواد مخدر شیراز، رئیس بسیج شیراز، فرمانده گردان‌های امام صادق، امام حسین، امام محمد باقر، امام مهدی و فاطمه زهرا، لشکر ۱۹ فجر در زمان جنگ، مسئول عملیات لشکر ۱۹ فجر، فرمانده تیپ دوم امام سجاد، فرمانده تیپ یکم امام حسن مجتبی، جانشین لشکر ۱۹ فجر فارس، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌های فارس، هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد، مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران فارس، دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فارس، مدیریت روابط عمومی آستان قدس رضوی فارس، مسئول پیشکسوتان ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ... در کارنامه سال‌های پرافتخار خدمت این رزمنده والامقام است. 
 
اکنون وظیفه خود می‌دانیم، به عنوان خانواده و بستگان زائرالحسین (ع) سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج محمد باقر رنجبر، از تمامی عزیزان، سروران، فرماندهان سپاه، ارتش و انتظامی، رزمندگان و همسنگران آن نازنین سفرکرده با حضور پر مهرشان در آیین تشییع، تدفین و سومین و هفتمین روز مراسم مربوط به سردار رنجبر سپاسگزاری کنیم و امیدوار به جبران در سور و سرور دوستان باشیم. 
 
مجددا ضمن تقدیر صدور پیام تسلیت و حضور توسط استاندار محترم فارس، فرماندار محترم شهرستان شیراز، نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر شیراز، از حضور پرشور جمعیت چندهزار نفری مردم ولایتمدار شیراز و از سرداران سرافراز اسلام؛ سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، سردار قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس، سردار کوشکی مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، رئیس بنیاد شهید شیراز، سردار حاج نبی رودکی، سردار غیب پرور و سردار اسدی و سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و سایر سرداران سرافراز در مراسم با شکوه تشییع این رزمنده والامقام تقدیر می‌شود.
انتهای پیام
captcha