10 تا 14 تیر؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن مراکز دانشگاهی پیام نور خوزستان
کد خبر: 3611500
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

10 تا 14 تیر؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن مراکز دانشگاهی پیام نور خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی بخش شفاهی بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در استان خوزستان 10 تا 14 تیرماه در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار می‌شود.

مهدی یگانه‌زاده، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به آنکه ثبت‌نام از دانشجویان در بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور پایان یافته آمار نهایی شرکت‌کنندگان مشخص شد.

وی ادامه داد: بر این اساس 346 نفر در مجموع در همه بخش‌های مسابقه نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 151 نفر مربوط به بخش شفاهی است.

یگانه‌زاده گفت: از سوی استان به منظور برگزاری بخش شفاهی مرحله مقدماتی در مراکز و واحدها 10 تا 14 تیرماه تعیین شده است که ضمن برگزاری مسابقات در بخش شفاهی در همین بازه زمانی باید نتایج و اسامی برگزیدگان این مرحله از مسابقات تا 14 تیرماه اعلام شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان عنوان کرد: پس از آنکه مرحله مقدماتی در مراکز و واحدها برگزار شد، مرحله استانی بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در استان خوزستان با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی در نیمه دوم مردادماه و پس از پایان تعطیلات دانشگاه برگزار می‌شود.

captcha