ایجاد محیطی شاد عامل استقبال قرآن‌آموزان
کد خبر: 3620025
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
سفیران نور/12

ایجاد محیطی شاد عامل استقبال قرآن‌آموزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محسن رضایی یکی از فعالان قرآن شهر یاسوج است که مدت‌هاست که با ایجاد جوی شاد و محیطی دوستانه قرآن را به دوستداران کلام وحی آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محسن رضایی متولد 1360 در روستای سپیدار شهر یاسوج است که در کنار درس خواندن، کار در دانشگاه، کشاورزی و دامداری به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازد.
رضایی فعالیت‌های قرآنی خود را از زمان کودکی با تشویق‌های مادرش و معلم کلاس پنجم ابتدایی خود آغاز کرده است و هم‌اکنون در مسجد، دانشگاه و مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی خود با عنوان یاسین، قرآن را تدریس می‌کند.
وی در مؤسسه قرآن و عترت خود از قرآن‌آموزان هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و معتقد است تشویق‌های مالی توسط نهادهای مسئول به این قشر، باعث اشتیاق بیشتر آنها به قرآن خواهد بود.
این فعال قرآنی، مزاح کردن در کنار تدریس را دلیل استقبال زیاد جوانان، نوجوانان و کودکان از کلاس‌های قرآن می‌داند.
رضایی معتقد است موقعیت شغلی، احترام و همه موفقیت‌های زندگی را از قبل قرآن دارد و آرزو می‌کند فرزندش نیز حافظ قرآن کریم شود. همچنین وی هدف از خلقت انسان را عبادت خدا و زندگی در جهان ابدی می‌داند.
یادآور می‌شود، خبرگزاری ایکنا با توجه به مهم و جذاب بودن این مستند در نظر دارد طی چند شماره به بازنشر مستند سفیران نور که سال ۹۰ از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما پخش می‌شد، بپردازد.

captcha