برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم در آذربایجان غربی
کد خبر: 3639225
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم در آذربایجان غربی

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: طبق جدول زمانبندی تشکیل مجمع عمومی اتحادیه مدغم استانها، فردا مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان آذربایجان غربی تشکیل می‌شود.

محسن رضایی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) خبر از تشکیل اولین مجمع عمومی اتحادیه مدغم در استان آذربایجان غربی داد و گفت: پس از تشکیل جلسه کمیته استانی پیرامون برپایی مجمع عمومی استان آذربایجان غربی بدلیل تداخل برگزاری مجمع عمومی و مسابقات قرآن و در جهت هر چه بهتر و منظم‌تر برگزار شدن این مجمع، در کمیته استانی بر آن شدیم فردا 16 شهریورماه ساعت 10:30 در سالن اجتماعات خانه جوان ارومیه، مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان آذربایجان غربی را برگزار کنیم.
رضایی افزود: در موعد مقرر از 170 مؤسسه قرآنی استان برای شرکت در مجمع عمومی دعوت‌ به عمل آمده است. در بین افراد داوطلب برای اعضای هیئت مدیره این اتحادیه و پس از احراز مدارک آنها، 25 نفر کاندیدای هیئت مدیره و هیئت بازرسی این اتحادیه شدند که 19 نفر آنها کاندیدای هیئت مدیره و 6 نفر کاندیدای هیئت بازرسی هستند.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان آذربایجان غربی ادامه داد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم از ساعت 10:30 آغاز و تا زمان نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت و اگر در این زمان به جمع‌بندی نرسیده باشیم، پس از اقامه نماز و صرف نهار، این جلسه ادامه خواهد داشت.
captcha