آماده‌باش اسرائیل در مرزهای سوریه، لبنان و غزه
کد خبر: 3706367
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

آماده‌باش اسرائیل در مرزهای سوریه، لبنان و غزه

گروه بین‌الملل ـ منابع نظامی اسرائیلی از آمادگی کامل ارتش این رژیم در مرزهای سوریه، لبنان و نوار غزه خبردادند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان؛ منابع نظامی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: پس از حمله نظامی بامداد امروز (28 فروردین‌ماه) به پایگاه‌های نظامی در سوریه، همه نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش اسرائیل در مرزهای سوریه، لبنان به آماده باش درآمدند.

این منابع خبری همچنین از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای نوار غزه برای مقابله با تهدیدهای احتمالی پس از بمباران فرودگاه نظامی «تی 4» سوریه خبردادند.

یادآور می‌شود؛ پایگاه‌‎ نظامی شعیرات در حمص و پایگاه ضمیر در حومه دمشق سوریه نخستین ساعات بامداد امروز مورد حمله موشک‌های ناشناس قرار گرفت که برخی رسانه‌ها به نقل از منابع میدانی احتمال دادند، این موشک‌ها توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شده باشند.

ستاد تبلیغات جنگ سوریه به نقل از منابع نظامی این کشور اعلام کرد: سه روز پس از حملات موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به دمشق و حمص، در نخستین ساعات امروز9 موشک به سمت پایگاه فرودگه نظامی شعیرات در حمص پرتاب شد که پدافند هوایی سوریه تمامی موشک‌ها را در آسمان رهگیری و منهدم کرد. 

براساس این گزارش، پدافند هوایی ارتش سوریه سه فروند موشک را نیز که به سمت فرودگاه ضمیر در قلمون واقع در شرق دمشق شلیک شده بود را رهگیری و منهدم کرد.

انتهای پیام
captcha