کرسی‌های تلاوت «نفحات» از استرالیا و تایلند تا دماوند
کد خبر: 3719394
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

کرسی‌های تلاوت «نفحات» از استرالیا و تایلند تا دماوند

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‌های تلاوت قرآن دارالقرآن نفحات در کشور استرالیا، تایلند و در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

نفحات

به گزارش ایکنا؛ کرسی‌های نفحات در نیمه دوم ماه رمضان در حمایت از قدس شریف و با شعار «سَنَفطر فی القُدس» در کشورهای استرالیا و تایلند و در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت ۲۶۹ نفحات القرآن پنجشنبه ۱۰ خردادماه با تلاوت محمدحسین سعیدیان، محمدصادق بهشتی و شهاد زمانی در حسینیه دشتمزار واقع در دماوند بعد از اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

کرسی ۲۷۰ نفحات القرآن ۱۰ خرداد ماه با تلاوت علیرضا مهدیزاده، قاری ممتاز کشورمان در مسجد امام عصر(عج) واقع در خیابان دماوند، خیابان سبلان شمالی برگزار خواهد شد.

در ادامه این کرسی ها، کرسی ۲۷۱ نفحات القرآن دوشنبه ۱۴ خرداد ماه از اذان مغرب و عشا با تلاوت سیدمحسن مدنی قاری در مسجد فخرآباد واقع در دروازه شمیران، ابتدای فخرآباد برگزار خواهد شد.

کرسی ۲۷۲ نفحات القرآن، سه شنبه ۲۲ خرداد ماه با تلاوت محمد موسی زاده، قاری ممتاز کشورمان در مسجد سیدالشهدا واقع در دربند، محله گلابدره برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت ۲۷۳ نفحات، یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در مرکز اسلامی امام سجاد(ع) واقع در استرالیا، سیدنی با تلاوت قاربان ممتاز مرتضی صابری، مصطفی اشرفی، عبدالرزاق علیزاده و مصطفی طاهری از ساعت ۲۰ به وقت استرالیا و ساعت ۱۴ به وقت تهران برگزار خواهد شد. این سومین کرسی نفحات در سال جاری در استرالیا است.

کرسی تلاوت ۲۷۴ نفحات القرآن با تلاوت سیدمحمد آذرتراب و محمدجواد گلرومفرد از قاریان ۱۲ الی ۱۹ خرداد ماه همزمان با شب های قدر در تایلند، بانکوک، مساجد پتونگ تام، قودی لانگ، امام علی(ع) و دارالسعاده برگزار می‌شود.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع، همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می شود.
همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می شود. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع شده و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال می شود. سپس در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگری تقدیم می شود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت می توانند به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha