مسئولان مؤسسات قرآنی را از مالیات معاف کنند
کد خبر: 3747345
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

مسئولان مؤسسات قرآنی را از مالیات معاف کنند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) گلستان از مسئولان خواست تا مؤسسات قرآنی را از پرداخت مالیات معاف کنند؛ چراکه مؤسسات بودجه‌ای ندارند و هزینه‌های خود را به صورت خودگردان پرداخت می‌کنند.

مسئولان مؤسسات قرآنی را از مالیات معاف کنندطاهره قنبرپور، مدیر مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در فصل تابستان امسال، دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی دختران و پسران و حفظ قرآن ویژه خردسالان در این مؤسسه برگزار شد. همچنین، دوره‌های تخصصی تربیت معلم روخوانی، تربیت معلم روان‌خوانی و تجوید نیز برگزار شد. در این مؤسسه روخوانی و روان‌خوانی ویژه خردسالان با شیوه استاد محسنی انجام می‌شود.
مدیر مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در مؤسسه برای مادران نیز دوره‌های سبک زندگی و همچنین دوره‌های ارتباط همسران را برپا می‌کنیم.
قنبرپور در ادامه بیان کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن مجددا مهرماه برگزار می‌شود و در حال حاضر مشغول ثبت نام این دوره‌ها هستیم.
مدیر مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) با بیان این‌که در حال حاضر 150 قرآن‌آموز و 8 مربی در مؤسسه حضور دارند، بیان کرد: تعدادی از قرآن‌آموزان در این مؤسسه خردسالان و نوجوانان هستند.
قنبر پور افزود: مسئولان در تهیه تجهیزات ما را یاری کنند. همچنین مؤسسات قرآنی را از پرداخت مالیات معاف کنند. چون مؤسسات بودجه‌ای ندارند و به صورت خودگردان هزینه‌های خود را پرداخت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) در استان گلستان، شهرستان گالیکش، خیابان خیابان شهدا، خیابان شهدای ششم واقع شده است.

یادآور می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را در سال 87 از سازمان تبلیغات اسلامی اخذ کرده و اما در سال 81 فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام

captcha