ثبت‌نام دوره‌های سیر مطالعاتی پاییزی مؤسسه امام صدر آغاز شد
کد خبر: 3760683
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

ثبت‌نام دوره‌های سیر مطالعاتی پاییزی مؤسسه امام صدر آغاز شد

گروه اندیشه ــ دوره‌های سیر مطالعاتی کتاب‌محور پاییزی با محوریت کتاب‌های «حدیث سحرگاهان» و «برای زندگی» در مؤسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از موسسه امام موسی صدر،‌ دوره‌‌های سیر مطالعاتی کتاب‌محور پاییزی با محوریت کتاب‌های «حدیث سحرگاهان» و «برای زندگی» با حضور و راهنمایی عادل پیغامی و مهدی فرخیان آبان و آذر امسال واقع در تهران، میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شهید عبدالکریم شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲ برگزار می‌شود.

این کتاب‌ها شامل گفتارهای تفسیری امام موسی صدر است که در جلسات جنبش امل و سحرهای ماه رمضان در رادیو لبنان بیان شده است. دوره‌های جدید سیر مطالعاتی آثار و اندیشه امام موسی صدر به شکل کتاب محور طراحی شده و تاکنون دوره‌های سیر کتاب‌های «انسان آسمان» و «سفر شهادت» برگزار شده است.

همچنین، هزینه شرکت در دوره‌های پاییزی ۳۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ تومان است و دانش‌آموختگان در پایان این دوره گواهی تکمیل دوره دریافت خواهند کرد. همچنین ثبت نام به صورت اینترنتی و از سایت فروش آنلاین مؤسسه امام موسی صدر است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۴۹۴۱۶۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha